Åben i dag: 08.30 - 19.30

Sådan kan du opleve Segway Tours Copenhagen
fra 83,72 $
fra 62,95 $
Anmeldt d. 30. juni 2016 fra mobile enheder

Tak for en rigtig fin tur på Segway gennem København. Vi var 3 generationer afsted, og vores søde guide Nathalie var meget opmærksom og hjælpsom under hele turen. Desuden formåede hun at fortælle på både dansk og engelsk, som vi kom gennem byen.
Absolut en anbefaling værd!

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, HenrietteNorrbohm
PVMalinsky, Manager hos Segway Tours Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2016

Hej Henriette,

Det glæder mig at høre i havde en fin familie tur rundt i byen på Segway med Nathalie som jeres guide, hun kender sine veje rundt i byen.

Tak for de venlige ord og den fine anbefaling, vi håber at se jer alle igen en anden gang.

Anmeldt d. 29. juni 2016

Prøv dette. Det kan virke en smule skræmmende når man står og ser på dem. Men det er faktisk meget nemt og rigtig sjovt.
Man kommer til at se byen på en helt anderledes måde. Det går hverken for stærk eller for langsomt. Og det vigtige er at man på et tidspunkt også for lov til at lege lidt med dem.
Super sjovt.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, roarkim
PVMalinsky, Manager hos Segway Tours Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juli 2016

Hej Roarkim,

Dejligt at høre du havde en fin oplevelse på segway - skulle du få lyst til mere "leg" på segway så prøv en tur i Amager Strandpark hvor du kører rundt på egen hånd uden guide.

Tak for de venlige ord, håber at se dig igen en anden gang.

Anmeldt d. 13. juni 2016

Rigtig god og sjov oplevelse for alle og slet ikke så svært at lære, som vi havde forventet. Rigtig hyggelig guide (Simone) som hele tiden havde små, søde og personlige anekdoter at fortælle undervejs - udover de mere gængse turist-fortællinger. Skal helt sikkert prøves igen :)

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, AnneVagner260168

Hej Anne,

Tak for de rosende ord. Vi lægger stor vægt på at vores guider krydrer turen med personlige/lokale facts der bryder lidt med den historiske tidslinje, så det er rart at høre du synes om det.

Vi glæder os til at se jer igen på en segway tur, næste gang i får lyst til en tur gennem byen.

Anmeldt d. 26. april 2016

Det var sjovt og Miguel var en super god guide. Vi var en gruppe på 12 mennesker opdelt I 2 grupper og fik en en masse Nye oplevelser, tak for det!

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, gabriellac312
PVMalinsky, Manager hos Segway Tours Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juni 2016

Hej Gabriella,

Tak for dine rosende ord, de er hermed bragt videre til jeres guide Miguel. Det glæder mig at høre i havde en fin tur rundt i byen. Jeg håber jeres gruppe måske får lyst igen en anden gang, så kan I evt. overveje vores New Copenhagen tur, som dækker en hel anden del af byen :)

Venlig hilsen

Anmeldt d. 3. april 2016 fra mobile enheder

Fantastisk tur og oplevelse af København. Let at lære at køre på Segway med en fantastisk instruktør, Peter, der kendte alt til seværdighederne. Fik set sider af København, som vi normalt ikke ser. Kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, Eva V
PVMalinsky, Manager hos Segway Tours Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. april 2016

Hej Eva,

Tak for de venlige ord. Det var dejligt i nød turen og fik en god oplevelse på vores segways. Skulle I få lyst en anden gang er I meget velkomne :)