2 personer kigger på dette hotel
83 US$
Book nu, betal under opholdet
71 US$
Priceline
83 US$
Hotels.com71 US$
travelup.com82 US$
Trip.com79 US$
Anmeldt d. 11. september 2022

Opholdet er overordnet set ganske udmærket, og bruger udelukkende jeres hotel. Jeres hovedpuder kan jeg ikke forstå man nærmest skal sidde halvvejs op og sove, med nakkesmerter som følge om morgenen, de er for hårde og fyldige. Det ville ligeledes være ønskeligt med morgenmad fra kl. 06.00, jeg kan ofte ikke nå at spise morgenmad når der først åbnes kl. 06.30.

Dato for ophold: september 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, PalleO2
Anmeldt d. 6. september 2022

Nemt at komme til i bil, nem parkering med mulighed for opladning af el-bil.
Central placering i København.
Prismæssigt meget konkurrencedygtigt.
Små men fine værelser med TV, mulighed for udsigt.
Rengøring god.
God morgenmadsbuffet.

Dato for ophold: september 2022
Tak, 581finn_
Anmeldt d. 22. august 2022

Indeholder alt man har brug for. Hotellet er generelt flot og renligt, personalet er venlig, receptionen har døgnåbent og sengene er utroligt gode.
Dog kunne rengøringen godt støvsuge og skifte håndklæder i løbet af opholdet.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Sofiaclemmesen
Anmeldt d. 12. august 2022

Dejligt hotel
God pris
Venligt og meget servicemindet personale
Beliggenhed perfekt i forhold til næsten alt i indre kbh
Vi kunne gå rundt til det meste
Sengene dog lidt små og vi kunne ikke lukke vindue helt op, så der kunne komme luft ind

Tak, belindajensen
Anmeldt d. 8. august 2022

Serviceminded personale i receptionen. God modtagelse. Lækre, små værelser, der dækkede vores behov med seng og badeværelse. Gode senge. Udcheckning kl. 11 - udmærket tidspunkt, når man er kommet sent i seng. Nøglekort afleveres i en postkasse.

Tak, Rosenkvist74