5 personer kigger på dette hotel
Hotels.com93 US$
FindHotel94 US$
getaroom.com122 US$
Anmeldt d. 30. juni 2022

Efter første nat blev hverken spejl, brusekabine eller glasbord vasket af. Og gulvet blev der heller ikke gjort noget ved.
Jeg tror kun der blev redt seng og skiftet affaldsposer. Og jeg fik nyt bade håndklæde - men nok kun fordi jeg havde lagt det gamle på gulvet.
Det er første hotel jeg har oplevet så mangelfuld rengøring - og jeg har boet på rigtig mange hoteller rundt omkring i Danmark og i udlandet.
Desuden var der så lydt at jeg næsten følte “naboen” boede på mit værelse
Men beliggenheden var rigtig god - og ingen larm fra gaden

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, 53inger2022
Anmeldt d. 24. juni 2022

Jernbanen larmede direkte gennem vinduerne - så næsten ingen søvn.
Find et andet sted medmindre du har et godt sovehjerte eller bruger høreapparat.
Morgenmad ok. I fin gåafstand til det centrale København.

Tak, T3498GYjens
Anmeldt d. 21. juni 2022

godt hotel til god pris ligger godt i centrum af København kan anbefales til et kort ophold, hvis man skal have et afbræk i hverdagen,
ligger tæt på Tivoli hvis man skal besøge Tivoli er der kun 700 meter at gå.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, pss575
Anmeldt d. 14. juni 2022

Der var det meste af hvad jeg skulle bruge på værelset. Ville dog rigtig gerne hvis der var parfumeri sæbe. Der var rent, helt ro om natten, behagelig seng, bruser og udsigt. Et fint ophold til prisen.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, Eline E
Anmeldt d. 12. juni 2022

Hotellet som sådan er udmærket, men værelserne er underlige med bad og toilet i et glasbur anbragt inde i værelset. Der er ikke lydtæt mellem toilettet og værelset. Desuden er værelset ikke forbredt for to personer. Det skal man selv gøre.

Tak, leif2009