2 personer kigger på dette hotel
Priceline82 $
CheapTickets77 $
travelup.com112 $
Anmeldt d. 5. august 2021

Et godt hotel, med mange muligheder for forskellige værelser, der er nemt at kommet til i bil, og nemt til byen, eller tog, god høflig personale, pænt og rent, et goldt morgenbuffet, og alt sammen tilen fornuftig pris.

Dato for ophold: august 2021
Tak, apfyn
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Det absolut eneste søgekriterium vi have da vi skulle booke, var at der var parkeringsplads til rådighed lige ved hotellet, så vi ikke skulle bære vores ting langt. Vi valgte dette hotel, fordi vi kunne se vi kunne få overnatning og parkering til en fornuftig pris. Da vi ankom om aftenen kørte vi dog rundt i deres parkeringskælder i 20 min og ledte efter en plads. Plads efter plads var taget, og de sidste blev taget for næsen af os, og til sidst kørte der bare en masse biler op og ned og ledte og ledte efter plads. En bil var ved at påkøre os fordi der var så fyldt af biler og frustrerede bilister i kælderen. Til sidst gik jeg meget forskrækket og frustreret op i receptionen og spurgte hvad vi skulle gøre, for jeg havde regnet med en plads, eftersom det fremgik alle steder online, hvor jeg havde læst om hotellet, at de havde det. Vi fik så et forslag om at holde et andet sted væk fra hotellet, og vi undersøgte så hvor det var og hvad det kostede, selvom vi ikke syntes det var fair. Men udover at det betød at vi skulle slæbe vores bagage langt (vi havde mange overnatninger og småture undervejs), så kunne vi også se at prisen for parkering ville blive meget højere end vi skulle give for overnatning og mere end tre gange den pris vi skulle have betalt for parkering. Og så kunne vi jo ligeså godt have booket et andet hotel med en mere gennemsigtig pris og hvor vi faktisk kunne parkere ved hotellet. Med udsigt til så høj pris og besvær, følte vi os voldsomt snydt, og forsøgte igen at finde en plads, men til sidst var jeg mildest talt grædefærdig, træt, og var dybt frustreret da jeg igen gik i receptionen, hvor forslaget lød at jeg jo kunne holde på en af de pladser der ikke var lovlige at holde på i kælderen, for bøden ville være lavere end hvad jeg ellers skulle betale for parkering. Til sidst kom der en kvikkere receptionist der forslog et noget billigere sted. Vi skulle stadig slæbe vores ting meget langt, hver gang vi skulle på småture, og ugen blev en hel del dyrere end forventet. Men vi bed det i os, og startede med at betale 35 kr bare for at have forsøgt at finde en parkeringsplads ved hotellet. Det var tydeligt i kælderen og i receptionen at der var rigtig, rigtig mange gæster der ikke havde en parkeringsplads til rådighed.

Pga prisen havde vi lave forventninger til værelset, men overordnet var det ok. Det var nogenlunde lydtæt ift. at vi havde værelse både ud til alle elevatorerne og til tog, og værelset var også nogenlunde rent. Dog var gardin, væg og toilet beskidt. Der var bestemt plads til forbedringer på værelset. – Puderne var så hårde og høje at vi ikke kunne sove med dem, madrassen havde sådan et plastikagtigt betræk på, som var forfærdigeligt varmt at ligge på, så vi sov dårligt. Der manglede strøm til at den ene kunne lade mobil ved sengen og bruseslangen var gået i stykker. Men derudover var rummet fint til prisen.

Værelsestip: Brug det kun hvis du er med offentlig transport!
Dato for ophold: august 2021
Tak, aneane11111
Anmeldt d. 31. juli 2021

Morgenmad var ikke pengene værd
Pålæg var ikke frisk og lignede noget som var lavet alt for billigt , personalet ydet god service , rengøring var fint , værelserne var fine til vores behov, 2 overnatninger

Tak, kimpetersen42
Anmeldt d. 27. juli 2021

Fint hotel. God morgenmad. God plads i restauranten. God service, kom ind før, dog med en opgradering på 100 kr pr nat. Der var håndklæder og sengetøj, og rengøring på værelset hver dag. Der var det vi havde brug for.

Tak, mcs0l
Anmeldt d. 24. juli 2021

Dejligt lyst værelse med air kondition, dejligt badeværelse, dejligt og lækker morgenmad med mange varianter. Et hotel hvor der var rent alle steder. Behagelig og venligt og imødekommende personale. God mulighed for opbevaring af bagage efter udtjekning.

Tak, ujense842857