total dårlig morgenbuffet, een slags brød som var en tør bolle, ingen pålæg , total fiasko, vi har været der før og fik en fantastisk morgen buffet og det var derfor vi valgte hotellet, men det har vi fortrudt og vi kommer ikke igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Karen Og Carste... T
Receptionen Carsten Niebuhrs Gade, General Manager hos Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Karen og Carsten

Vi takker mange gang for at I har taget jer tid til at dele jeres anmeldelse af os her på Wakeup Copenhagen.
Vi er mege kede af at læse at I ikke var tilfreds med morgenmaden på vores hotel. Det er en anderledes tid der har ramt os, og det påvirker desværre også vores morgenmadsrestaurant. Vi er underlagt de retningslinjer fra sundhedsstyrelsen, det er derfor at morgenmaden ser anderledes ud.

Jeg ønsker jer en rigtig god aften.

Anmeldt d. 21. juni 2020

Ingen rengøring på værelser, så når man skal have mere end to overnatninger, burde man få tømt skraldespand, når man nu skulle spise morgenmad på værelset, som ikke var værd at servere, der burde være et skema man kunne udfylde og vælge,hvad man gerne vil have, i stedet for to kager og en micro bolle.

Tak, juhler2008
Receptionen C, Duty Manager hos Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juni 2020

Kære juhler2008

Mange tak fordi du har taget dig tid til at skrive din anmeldelse om os på Wakeup Copenhagen.

Vi er meget kede af at høre, du ikke har været tilfreds med dit ophold hos os.
Det er en anderledes tid der har ramt os, og det påvirker desværre også os, og vores housekeeping afdeling og morgenmadsrestaurant. Med hensyn til morgenmaden, vi mener selv vi har fundet en fin løsning, med levering af morgenmadsposer fra vores søster hotel på Tivoli Hotel.
Jeg ved ikke om du var i receptionen for at lade os vide om de udfordringer under jeres ophold hos os, men vi hører altid gerne fra vores gæster så vi kan rette op på dette med det samme.

Du ønskes en rigtig god aften.

Anmeldt d. 15. juni 2020 fra mobile enheder

Værelset ikke det største, men pænt og renligt. Ikke så godt lydisoleret, så man kan nemt høre ‘naboerne’ Fik ikke morgenmad, så denne kan ikke bedømmes. Til prisen ganske udemærket især når det gælder en enkelt overnatning.

Dato for ophold: juni 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, bnolesen
Receptionen C, Duty Manager hos Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juni 2020

Kære bnolesen

Mange tak fordi du har taget dig tid til at dele din anmeldelse af Wakeup Copenhagen.

Vi er glade for at læst at, overordnet set, I har haft et godt ophold hos os. Jeg beklager at I har været forstyret at larm fra værelset ved siden af. Til en anden gang hører vi meget gerne fra dig i receptionen, hvor vi har åbent 24 timer i døgnet, hvis der er det mindste vi kan hjælpe med. Vi rykker dig også gerne til et andet værelse, hvis vi har ledighed i huset.

Jeg ønsker dig en rigtig god aften.

Anmeldt d. 4. juni 2020

Hotellet var stadig i opstartsfasen efter corona-krisen, hvilket afspejlede sig i antallet af gæster og en lukket restaurant. Men løsningen med morgenmaden i to-go-poser fungerede faktisk udmærket. Lidt dyrt, men ellers fint indhold...

Personalet var flinke, sengene gode - men jeg er VIRKELIG ikke fan af den integrerede (halvgennemsigtige og IKKE lydisolerede) brusekabine midt i hotelværelset (!) Der er absolut intet privatliv, når man bor flere på værelset. Det vil sikkert for mange være en grænseoverskridende at sætte sig på tønden, mens roomaten pusler rundt lige på den anden side af skydedøren :-/

Tak, mhjort852971

Kære mhjort852971

Mange tak fordi du har taget dig tid til at skrive din anmeldelse af os på Wakeup Copenhagen.

Vi er glade for at læse at, for det mest, I har haft et godt ophold hos os og at I var tilfreds med vores morgenmad to go og at personalet var flink.
Da vi er et budget hotel har vi også et design på Wakeup der følger dette koncept: små og funktionelle værelser til en god pris.

Jeg håber I ellers nød jeres ophold i København og jeg ønsker jer en god aften.

Anmeldt d. 26. maj 2020

Hvis du vågner let så ønsk et værelse væk fra togbanen, den høres meget tydeligt igennem vinduet. Der er også aftensol på denne side og ikke mørkelægningsgardiner som slutter tæt. Vi sov med udsigt til togbanen efter eget ønske da vores søn elsker toge, jeg havde dog ikke forudset at man kunne høre alle toge så tydeligt igennem vinduet hele døgnet, hvilket var ret forstyrrende.
Personalet i receptionen var uforskammet i deres måde at svare på om hvorvidt man kunne låne en babystol og ikke særlig empatiske. Det handlede ikke om at de ikke kunne hjælpe os med en babystol, men den måde de håndterede vores henvendelse på.
Vi kommer i hvert fald ikke igen.
Værelset er som beskrevet på deres hjemmeside og svare til forventningerne.
Så kan du klare dig selv og ikke brug for hjælp eller spørgsmål og ønsker et billigt værelse så er det helt ok, men personligt ville jeg vælge et at de andre ligeså billige alternativer såsom Zleep eller Capinn

Dato for ophold: maj 2020
Tak, janniewoetmannjensen

Kære janniewoetmannjensen

Mange tak fordi du har taget dig tid til at skrive dele din anmeldelse af os på Wakeup Copenhagen.

Vi er meget kede af det at høre at I ikke havde et godt ophold hos os. Hvis du har haft nogle udfordringer med personalet eller lignende, så beklager vi dette mange gange. Du må endelig ikke tøve med at se os i receptionen, hvis der er noget vi kan hjælpe med. Det samme gælder hvis du oplever udfordringer med værelset, så kom gerne ned, så sørger vi for at vi finder et andet værelse til jer.

Jeg ønsker jer en rigtig god aften.