Anmeldt d. 9. januar 2020

Overordnet var opholdet godt. Men der skal være mere fokus på at rengørings personalet ikke må tage ting der ikke er smidt ud! Fx tomme flasker. Vi gemte vores flasker af en grund, at vi skulle bruge dem senere, og fordi der er pant på, og bryder mig ikke om at personalet stjæler flaskerne, for det er det samme som at stjæle penge, selvom det bare er småpenge, det er ikke okay! Så mere fokus på man ikke tager ting der ikke er smidt i skraldespanden.

Morgenmaden var alt for dyr i forhold til det udvalg der var der. Vi valgte kun at spise i restauranten en gang, da vi kunne gå til bageren og få noget der var meget bedre til den halve pris eller have et større udvalg på banegården, hvor vi kunne spise for under 90 kr for to personer...Maden og udvalget var desværre ikke pengene værd, og så var det lidt kikset at jeres morgenmads personale ikke snakker dansk, det forventer man lidt når man er i DK, også selvom man er i staden.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Michelle L
Receptionen C, Duty Manager hos Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. januar 2020

Kære Michelle,

Tak for din anmeldelse af dit ophold hos os.

Vi beklager at I ved en fejl fik fjernet tomme flasker og vi vil selvfølgelig sørge for at dette ikke sker fremover. Vi er kede af at se du ikke kunne lide den morgenmad vi tilbyder. Vores morgenmad en kold buffet som delvist er økologisk og med bl.a. brød fra Meyers så vi er kede af at det ikke faldt i din smag.

Vores personale er multikulturelt men alle snakker som minimum engelsk.

Jeg ønsker dig en god dag.

Anmeldt d. 1. januar 2020

Nytårs aften sov vi på wake up på Carsten Niebuhrs gade.
Hotelværelset var rent, personale var venlige og informerende, morgenmadsbuffeten var tilstrækkelig. Det eneste minus var sådan set træk fra vinduet.

Tak, apat509334
Receptionen C, Duty Manager hos Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. januar 2020

Kære apat509334

Mange tak fordi du har taget dig tid til, at anmelde Wakeup Copenhagen. Det sætter vi altid stor pris på, så vi hele tiden kan forbedre os.

Vi er glade for at læse du kunne lide betjeningen samt vores morgenmadsbuffet. Vi er dog kede af at se det trak ind fra dit vindue. Vi håber at du vil kontakte receptionen en anden gang, hvis det skulle være det mindste vi kan hjælpe med.

Vi håber du ellers nød dit ophold i København og jeg ønsker dig en god aften.

Med venlig hilsen

Madalina

Anmeldt d. 16. december 2019

Har været på dette hotel før og er igen super tilfreds. Det ligger i perfekt gåafstand til byen, dejlige værelser og morgenmaden og servicen fra personalet er helt perfekt. Jeg/Vi vil bestemt vælge jer igen næste gang vi skal til København (kommer fra Jylland)

Tak, jkjensen85
Receptionen C, Duty Manager hos Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. december 2019

Kære Jkjensen85,

Tak for din anmeldelse af dit ophold hos os.

Vi er glade for at se du har nydt dit ophold hos os og at se du har været gæst på hotellet før.

Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen næste gang og jeg ønsker dig en dejlig aften.

Anmeldt d. 16. december 2019

Central beliggenhed, tæt på Hovedbanegård og i gåafstand til f.eks. Tivoli og Strøget. Venlig betjening og rolig atmosfære. Der var pænt og rent overalt. Ingen støj, virkede lydisoleret. Godt udvalg i morgenbuffet. Alt i orden!

Tak, hekjth

Kære Hejkth,

Tak for din anmeldelse af dit ophold hos os.

Vi er meget glade for at du kan lide vores hotel og vores personale. Vi er også glade for at se du kunne lide morgenmadsbuffetten og vores centrale beliggenhed tæt på hovedbanegården.

Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang og ønsker dig en god aften.

Anmeldt d. 16. december 2019

Fine værelser. Lidt små, men der er hvad man har brug for. Beliggenheden er helt i top i forhold til Banegården og Tivoli.
Der er lidt støj fra banegården. Morgenmaden var okay men ikke overdådig. Jeg vil helt sikkert komme igen.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, B8922ESmail

Kære B8922ESmail,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos os.

Vi er glade for at se at du har nydt dit ophold hos os og at du kunne lide beliggenheden tæt på hovedbanen og Tivoli. Vi er kede af at se hvis du blev generet af støj fra jernbanen. En anden gang er du altid velkommen til at anmode om et værelse væk fra banen og så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske.

Vi er glade for at se du vil besøge os igen og ser frem til at kunne byde dig velkommen.

Jeg ønsker dig en god aften.