“Turistfælde !!”

Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Kan kun fraråde at besøge stedet !! Vi lod decideret vores mad stå! Koldt kød, kold bagekartoffel som man havde forsøgt at genvarme formodentlig i mikro ovn. Halvtom og kedelig salat bord . Der var all You Can Eat på bla kød men flere gæster inkl. os måtte forgæves spørge flere gange efter dette . Og udover os, forlod andre restauranten uden det lykkedes at få deres kød til bordet - mega dårlig oplevelse !!

Tak, lenes689

Anmeldt 14. maj 2021 fra mobile enheder

Fin, opmærksom og venlig betjening. God og veltilberedt steak, rare steak.
Skuffende at Cognac serveres i shot glas - Det bør ikke kunne ske.

Dato for besøg: april 2021
Tak, Thomas4923
Anmeldt 28. april 2021

Jeg er er kommet på restaurenten i snart over 20 år, og har kun oplevet en sublim og god behandling og betjening.

Jeg har kunnet ringe et par gange på selve nytårsdag, og fået et bord, eller de har dækket et ekstra bord op, hvilket jeg synes er super godt gået, ud over det sædvanlige.

Jeg har altid fået serveret lækker mad og de har holdt den samme og fine standard hele vejen igennem.., der er nogle gange gået flere år imellem mine besøg, men hver gang er jeg gået derfra glad og med en nostalgisk følelse indeni.

Jeg vil klart anbefale restaurenten og deres gode og varme ejer, samt hans medarbejdere.

Vi ses snart igen.

Dato for besøg: december 2020
Tak, 351maliks
Anmeldt 15. oktober 2020

Havde bestilt bord til to, og da vi annoncerer ankomsten, opstår der allerede forvirring. Den tjener, jeg snakkede med tjekkede reservationer på skærmen, men blev afbrudt af en anden tjener, der spurgte om hun lavede noget. Hun svarer forvirret ja, da chefen bryder ind og beder en tredje tjener om at give os et bestemt bord. Hun spørger bord til to, og jeg bliver forvirret fordi jeg troede stadig at den første tjener var i gang med at betjene os.

Stemningen var indrømmet det mærkeligste. Der var ingen baggrundsmusik, og akustikken gjorde, at man kunne høre sig selv snakke konstant. Der var dog en del gæster derinde, der sad og drak øl, så det løftede stemningen en smule.

Vi blev glade, da maden kom, men uheldigvis var det hovedretterne. Vi havde nemlig bestilt en forret til deling inden, men heldigvis gjorde det ikke min kæreste noget. Jeg syntes det dog var lidt kikset, men de vejede op for det ved at give en øl på huset, som kom lynhurtigt.

Forretten - snegle med hvidløgssmør - var kedelig. De blev serveret i en mini-æbleskivegryde, var seje/gummiagtige, med et kæmpe lag af noget grønt olie-agtigt væde. Jeg tilføjede selv det ekstra hvidløgssmør, som gjorde retten ti gange lækrere, men det burde ikke være nødvendigt.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, B1543KWjaniced
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted med søde ansatte og virkelig lækkert mad, til overkommelige priser. Her får du noget for pengene. De bedste anbefalinger herfra.

1  Tak, karinalQ8104WE

Rejsende, der kiggede på Hereford Steak, kiggede også på

Har du været i Hereford Steak? Fortæl om dine oplevelser!