“Dansk mad”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 28. september 2017

Rigtig god mad og hyggelig stemning. Betjeningen rigtig god og venlig.
Ingen problemer at få fat i betjening.

Tak, Yvonne L

Anmeldt 18. september 2017

Jeg og mine kolleger spiste en rigtig god dansk frokost med vores polske samarbejdspartnere. Fridas er klassisk dansk frokost og var helt perfekt til os, så vi kunne give dem en bid af Danmark. Vi blev betjent at Jimmy, der serverede med et glimt i øjet og sørgede for en alletiders frokost. Vi kommer helt sikkert igen.

1  Tak, CasperH
Anmeldt 13. september 2017 fra mobile enheder

Maden var god ikke en finger og sætte på det, MEN aldrig har vi oplevet en mer arrogant tjener en ham, skulle nok finde et andet job en service branchen, brokkede sig over vi bestilte for forskelligt og da vi lukkede døren ind til restauranten fordi det trækkede enormt udefra blev han meget sur og nedladende og sagde det gør man ik uden og spørge.

1  Tak, michael2hansen
Anmeldt 10. september 2017

Et helt igennem fantastiske sted, god atmosfære, hyggelig og professionel betjening og sidst men ikke mindst MEGA god mad.
Hvis man er i nærheden af Fridas Bodega så snyd ikke jer selv for en god oplevelse!

1  Tak, olehedelund
Anmeldt 4. juli 2017

Ringe og dårlig mad. Tydeligt at al maden var opvarmet. Intet nystegt. Desværre langt fra den standard, der var før i tiden.

2  Tak, Kenderen

Rejsende, der kiggede på Fridas Bodega, kiggede også på

Har du været i Fridas Bodega? Fortæl om dine oplevelser!