“Super god brunch”

nr. 2.284 af 2.785 Restauranter i København
Kvarter: Brønshøj - Husum
Kvarter: Brønshøj - Husum
Anmeldt 8. august 2021

God service, hurtig betjening, (selvom der var pænt mange mennesker.) ikke mindst lækker brunch, smukt anrettet og pyntet. Man kunne selv vælge retterne og kombinere. Ikke sidste gang vi har været der

Tak, 253gitteg

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Vi var 7 personer til brunch og fik mad og drikke der var så dejligt og virkelig visuelt flot anrettet. Drikkene var ligeså gode og betjeningen var virkelig i top. Søde og opmærksomme tjenere.

Tak, M_Lillevang
Anmeldt 30. maj 2021

Hvis man er et større selskab på over 10 personer er det umuligt at kunne få lov til at bestille bord.
Jeg ringede fredag morgen lige da de åbnede, for at bestille bord til 1,5 uge efter til 13 personer. Svaret var: de havde for travlt lige på det tidspunkt, men ville ringe tilbage senest dagen efter med et svar.

Søndag har jeg ikke hørt noget, og ringer derfor tilbage til dem for igen at høre hvad status er og om de har plads til os den ønskede søndag.
Den mandelige medarbejder påpeger at jeg skal booke bord på hjemmesiden, da de ikke tager imod dem pr. Telefonisk henvendelse (på hjemmesiden skriver de at man skal ringe til dem, hvis man ønsker bord til over 10 personer). Jeg påpeger at det kan jeg ikke, og at jeg blevet lovet et svar senest dagen før, da jeg havde snakket med dem om fredagen også. Han siger at de har for travlt og at jeg må prøve at ringe igen senere.

Jeg vælger ikke at booke bord der, da de ikke virker interesseret i at yde servicen for at finde ud af om de har pladsen til os eller ej.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, Kpt1234
Anmeldt 24. maj 2021

Vi havde bestilt bord til 8, til familiefødselsdag. Da vi ankommer påstår tjeneren, at de kun har modtaget bestilling til 4, og at de ikke havde plads til flere. Han sagde at deres system ikke tog fejl. En i familien kigger med på iPad’en og ser at vores familienavn ER registreret med en booking til 8. Tjeneren skynder sig at lukke iPad’en. Vi bliver genet ud og får at vide at vi kan sidde udenfor (i blæsevejr og kulde) indtil der er et bord ledigt. Vi fortæller tjeneren, at vi kunne se på iPad’en, at vi var registreret, og siger pænt til ham, at han blot kan søge på navnet. Tjeneren bliver herefter hurtigt aggressiv og opfarende, og siger at vi ikke skal sige at han lyver. Vi siger, at han kunne have taget fejl eller set forkert. Tjeneren er taler stadig ophidset. Vi tænker at det netop er en typisk reaktion, når man er blevet taget i en løgn. Tjeneren eskalerer situationen, og er ude af stand til en rolig dialog. Han siger højlydt til os, at vi ikke er velkomne som gæster på restauranten. Vi har aldrig oplevet lignende og er mildest talt rystede. Vi kan absolut IKKE anbefale restauranten til en god spiseoplevelse.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, LineK401
Anmeldt 4. maj 2021

Dejlig oplevelse at spise brunch hos jer. Masser af spændende retter at vælge imellem til en rimelig pris. Både klassiske brunhretter og tyrkisk inspirerede retter, der var virkelig gode. Betjeningen var i top, venlig og hurtig. Jeg kommer helt sikkert tilbage.

Dato for besøg: april 2021
1  Tak, Trineravn1

Rejsende, der kiggede på Kongedybet Brunch and Dinner, kiggede også på

Har du været i Kongedybet Brunch and Dinner? Fortæl om dine oplevelser!