“Brunch”

Café Kongedybet
nr. 2.316 af 2.827 Restauranter i København
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager

Flot og hyggeligt siddeområde. God Mad, men ærligt talt ikke ventetiden værd! Vi ventede i 55 minutter på vores mad, hvorefter vi gør en af kollegaerne opmærksom på dette som siger der vil gå 10 minutter, som alligevel endte med at blive 20.
Personalet er forvirret og kender ik rigtig til hvilke borde er hvor og om man er rykket fra ind til ud og omvendt. I dette tilfælde sad vi indenfor men blev spurgt konstant om vi havde rykket os på noget tidpunkt.

Tak, Solskin2

Anmeldt 2. juni 2020

❌❌❌❌❌ Anmeldelse af KONGEDYBET ❌❌❌❌❌

Maden som sådan fejlede ikke noget, konceptet ligner alt andet man kan finde i Kbh, så ikke noget ekstraordinært.

Restauranten og gårdhaven var super flot og lækker.

Personalet var, som en flok hovedløse høns, meget forvirret og ikke styr på særlig meget. Nogle var meget serviceminded andre kunne godt trænge til et kursus i gæste håndtering.

Sidst og ikke MINDST, hvis man påtænker, at besøge denne ellers fine restaurant er det nok en god idé at spise hjemmefra eller medbringe madpakke, da ventetiden var på ikke mindre end 90 minutter. JA, i læste korrekt 1½ time ventede vi på vores mad. Flere af gæsterne havde samme problematik og valgte simpelthen, at forlade stedet.

Vi fik at vide der ville gå 20 min, til at starte med, sååå det er sgu en ommer!!

Havde vi skulle vente meget længere kunne vi muligvis ha opnået "senior rabat" da vi højst sandsynligt ville ha opnået pensionsalderen.

Pisse ærgerlig oplevelse, da stedet ellers er rigtig pænt og nydeligt.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, xxKAYZERxx
Anmeldt 1. september 2019 fra mobile enheder

Vi havde reserveret bord til 5 i anledning af fødselsdag. Vi ventede 45 min. på vores brunch, og da vi klagede over dette og at andre fik før os, fortalt en af pigerne os med en smart bemærkning om, at det var weekend og at hun havde styr på tingene, og at vi ikke talte sandt. Desværre var maden sindssyg god, og derfor får den 2 stjerner og ikke en.

Dato for besøg: september 2019
Tak, fatmazehrabasoda
Anmeldt 1. september 2019 fra mobile enheder

Rigtig god mad, men det var også det eneste. Virkelig lang ventetid og de brugte weekenden som undskyldning(weekender kommer hver uge, så det burde ikke komme som en overraskelse). Lemonaden smagte af vand. Desuden glemte de også både brødet og en af drikkevarerne.

Dato for besøg: september 2019
Tak, asli321
Anmeldt 19. august 2019 fra mobile enheder

De har en lækker brunch som jeg aldrig bliver skuffet af. Den smager fantatiskt og koster ikke så meget. Jeg har nogle gange fået noget fejl men det har de fikset lige med det samme ❤️

Dato for besøg: august 2019
Tak, maritaj2018

Rejsende, der kiggede på Café Kongedybet, kiggede også på

Har du været i Café Kongedybet? Fortæl om dine oplevelser!