“For dyrt men lækkert”

Prisklasse: 17 US$ - 69 US$
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. maj 2022 fra mobile enheder

Super betjening af en helt igennem venlig og snaksaglig ung mand som forsøgte at løse vores problem med vinpriserne.

Maden var meget lækker men prisniveauet igen alt for højt.

Jeg er glad for at have prøvet det, men vender ikke tilbage… købehavn byder på så mange muligheder der er i et andet prisleje som kan matche, eller samme prisleje hvor man får meget mere for pengene.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, janmX9382CE

Anmeldt 28. november 2021

Vi fik en dejlig frokost - skønt lokale med god stemning og akustik.
Godt spisekort med mulighed for at dele et ret - og ingen problem med lidt ekstra sauce
God service.

Dato for besøg: november 2021
1  Tak, Madglaede
Anmeldt 14. november 2021

En fremragende aften på restaurant Salon. Fantastisk mad og vin samt et meget venligt personale.
Det var en udsøgt fornøjelse at fejre rund fødselsdag på en verdensklasse restaurant.

Dato for besøg: november 2021
1  Tak, Ulrik15657
Anmeldt 18. august 2021 fra mobile enheder

Restauranten er renoveret med ny ejer. Meget lækker indretning. Vi fik varm gedesalat, velsmagende med salat. 3 maget små snacks, men veltillavet og smagte godt. Restauranten berømte indbagte pighvar med hummersauce levede helt op til forventningerne. God betjening

1  Tak, jangR5554XC
Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Helt igennem gennemført fransk gastronomi af højeste klasse. Traditionel fransk køkken som er udført med klassisk håndværk og super professionel service.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Socheydna

Rejsende, der kiggede på Restaurant Salon, kiggede også på

Har du været i Restaurant Salon? Fortæl om dine oplevelser!