“Rigtig godt Broens gade køkken”
Anmeldelse af Broens Gadekøkken

Broens Gadekøkken
Kvarter: Christianshavn
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig godt
Broens gade køkken er rigtig godt, og som en anden bruger skriver, så er det grnnemtænkt, for at undgå overlap / at 5 steder sælger bowls.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, JennyRee

Anmeldt 6. december 2019

Broens Gadekøkken er et super godt alternativ, til det hedengangne gadekøkken på Papirøen. Boderne er nøje udvalgte, så der ikke er for meget overlap på udvalget af maden og kvaliteten er rigtig god. Dog syntes jeg at priserne er lidt for høje.

Tak, cekkot
Anmeldt 18. oktober 2019

Vi kom på broens gadekøkken flere gange i vores 3 uger lange ferie i København og absolut en dejlig oplevelse. Et stort plus til pandekagerne med nutella, men de gåes to steder og den ene absolut meget bedre end den anden. Så prøvede vi revelsben som også var fine. Vi fik også grød en af dagene og det var også dejligt, men sidst skulle vi en dag prøve den verdensberømte burger og den var mega skuffende, sorry to say. Men samlet må vi sige at det er et besøg værd

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 535td
Anmeldt 29. august 2019

Broens Gadekøkken er et hyggeligt sted til både god mad, en kølig fadøl eller en lækker cocktail. Beliggende centralt i København få minutters gang fra Nyhavn kan du her finde en lang række små spisesteder med mad fra bl.a. USA, Indien og Malaysia. Kejser Sausage laver gourmet-hot dogs, mens Gasoline Grill, der som bekendt blev berømt da businessmediet Bloomberg smed stedet på top 27-listen over verdens bedste burgere, også har en bod her. Selv spiste jeg bl.a. på California Kitchen, der serverer glimrende tex-mex.

Alt i alt en fin oplevelse og væsentlig bedre end det nu lukkede Copenhagen Street Food. Dog en anelse dyrt, men det er jo Danmark, og så kunne udvalgt godt være lidt større. Til gengæld god og hyggelig atmosfære.

Tak, gaths-rejseside
Anmeldt 4. august 2019 fra mobile enheder

Nyd denne oase i København, helst på en solskinsdag. Skøn og cozy stemning med musik og et godt udvalg af super lækre retter fra diverse gadeboder. Meget autentisk og kan klart anbefales.

Tak, Larsrosenkrans

Rejsende, der kiggede på Broens Gadekøkken, kiggede også på

Har du været i Broens Gadekøkken? Fortæl om dine oplevelser!