“Simpelthen fremragende!”

Roxie
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte 10 retter med tilhørende vin menu. Gang på gang blev sanserne overvældet og nye smagshorisonter opdaget og udvidet. Det er den største smagsoplevelse min kone og jeg har oplevet. Jeg har ikke ord til at beskrive hvor fantastisk det var. De 4 timer vi tilbragte der fra vi kom til vi gik har himmelske. Selv cocktailen i baren inden vi startede var fantastisk. Jeg kan ikke anbefale det nok. Planlæg intet andet på sådan en aften end at gå på opdagelse i smage, dufte og indtryk.

Tak, troelsa656
RoxieHHK, General Manager hos Roxie, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. marts 2020

Hej Troels,

Tusinde tak for den fine anmeldelse.
Det glæder os at høre, at i havde en god oplevelse hos os og forhåbentlig ser vi jer tilbage.

Anmeldt 9. januar 2020 fra mobile enheder

Min kone og jeg havde snakket længe om at prøve denne restaurant og vi fandt endelig et hul i kalenderen. En lørdag aften med bord til to. Vi ankom til Herman k hotellet og vi kom ind i forhallen med den store bar og her syntes vi ikke det lignede et sted hvor vi ville få serveret lækkert mad men vi tog fejl, lige inde til venstre fik vi et lille tomands bord. Vi blev hurtig enig om deres ti serveringer med kaviar og trøfler og deres vin menu til. De fire meget små serveringer vi fik som snacks var meget velsmagende og derefter kom resten af serveringerne i lidt større portioner men stadig velsmagende. Vi syntes deres vinmenu var meget velvalgt denne aften. Om 510 kr er for mange penge for lidt kaviar og vintertrøffel er vist en smagssag men vi syntes det var en fed oplevelse. Om vi kommer igen ved jeg ikke fordi i den prisklasse er der mange restauranter som også skal prøves.

Tak, 510flemminga

Hej Flemming,

Mange tak for de pæne ord. Vi håber på at se jer tilbage!

Anmeldt 8. januar 2020

Lækker mad og vin, betjeningen var venlig og imødekommende. Min mand fik den store vinmenu og han var godt tilfreds. Jeg fik en virkelig lækker G&T.
Eneste ret så kedelig faktum, var den ret så høje musik? Hvorfor? Det var jo ikke en bar vi sad på...og vi havde lidt svært ved at tale sammen.
Men maden var virkelig lækker

Tak, Belladella1

Hej Bella,

Tak for de pæne og konstruktive ord.
Det kunne lyde som om at i har besøgt os i en weekend, hvor hotellet har haft DJ spillende i loungen. Dette er noget vi i samarbejde med hotellet mener at have fundet en løsning på.

Vi håber på at se jer tilbage!

Anmeldt 17. december 2019

Min mand og jeg besøgte i lørdags Roxie i anledning af min mands fødselsdag - et besøg, som vi havde set meget frem til, men der var bare flere ting i løbet af aftenen, som ikke var okay.

Vi bestilte Luxi-menuen med 10 serveringer + vinmenu. 5 af serveringerne var dog 4 snacks + 1 petit four, hvilket vil sige, at vi kun fik 5 reelle retter, som i øvrigt var meget små. Vi blev overhoved ikke mætte og måtte efterfølgende forbi 7eleven og få os en hotdog. Petit four-serveringen bestod af 2 brændte og tørre æbleskiver - simpelthen ringe! Vi bad om ekstra brød, hvilket vi efterfølgende skulle betale for. De ekstra 5 kr. kommer vi nok over, men det virker på os ret småligt oveni en middag til 3000 kr.

I forhold til drikkevarer var der også flere ting, som ikke var i orden. For det første blev vores danskvand fjernet, inden vi var færdige. For det andet bestilte min mand en espresso som blev glemt, og som tjeneren først kom med, efter vi selv måtte påminde tjeneren om det. Og for det tredje var dessertvin ikke en del af vinmenuen. Det bør det altså være, når man bestiller den største vinmenu, som stedet har.

Som prikken over i'et, var toilettet løbet tør for toiletpapir, selvom det var tidligt på aftenen. Måske en lille ting, men når man besøger et 5-stjernet hotel, skal den slags altså være i orden. Sjusk!

Da jeg efterfølgende skriver til Roxie og på en meget diplomatisk måde gør dem opmærksomme på disse ting, får jeg et flabet svar tilbage om, at vores forventninger til stedet har været for urealistiske, og at Roxie jo blot er en bistro og ikke en Michelin-restaurant ?!?

Vi har tidligere meget glæde besøgt Kadeaus restauranter - både med og uden Michelin-stjerne - men det er helt sikkert slut nu! Virkelig dårlig stil, Kadeau!

Dato for besøg: december 2019
Tak, sarahsF4742DD
Anmeldt 15. november 2019

Vi kom 4 gæster i regnvejr og blev opfordret til at afleverer vores paraplyer og overtøj til gardaroben.
Efter endt middag - den store meny, var det tid til at gå ud i regnen igen. Det viste sig desværre at personalet havede udleveret vores paraplyer til andre gæster. Med besked om at vi ville blive kontaktet tog vi ud i regnen igen uden paraplyer.
Jeg har nu selve mailet og ringet flere gang og også kommet tilbage til resturanten med bon på ca 300 kr til ny, men personalet virker komplet ligeglade. Jeg har derfor opgivet at jeg og de andre får vore paraplyer igen eller refunderet tabet. Så behold jeres ting hvis i er gæster på Roxie - gardaroben er der desværre ikke styr på.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Bolette N
RoxieHHK, General Manager hos Roxie, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Hej Bolette,

Først og fremmest vil vi gerne undskylde for den sene tilbagemelding.
Det lyder som en meget beklagelig situation. Vi vil meget gerne løse dette problem, så vil i venligst kontakte os på info@roxie.dk

- Roxie

Rejsende, der kiggede på Roxie, kiggede også på

Har du været i Roxie? Fortæl om dine oplevelser!