“Dejlig aften inden teatertur”
Anmeldelse af Coq en Pate

Coq en Pate
Prisklasse: 175 kr. - 285 kr.
Kvarter: Østerbros
Beskrivelse: EN LILLE FRANSK BISTROT PÅ ØSTERBRO MED KVALITETSMAD - Coq en pâte er en restaurant på Østerbro i København. Restauranten serverer fransk mad på et højt niveau og ligger kun få minutters gang fra Østre Gasværk Teater, Parken, Fælledparken og andre attraktioner. ENKEL MENU SOM ÆNDRES EFTER SÆSON OG INSPIRATION. Maden altid er af høj kvalitet og lavet på helt friske råvarer. Derudover er retterne sæsonbestemte og altid lavet helt fra bunden. OGSÅ FOR STØRRE ARRANGEMENTER - Udover en dejlig middag med kæresten, vennerne eller familien kan man også afholde større arrangementer på dette spisested. Således har restauranten et stort selskabslokale i kælderen med plads til op til 40 personer. «Comme un Coq en Pâte» er et gammelt fransk udtryk. Bogstaveligt «at være som en hane i en pasta«, skal forkæles, leve uden bekymring og placeres i en tilstand af stor komfort. Sådan får vi gæsterne til at føle, når de kommer til en hyggelig spiseoplevelse på Coq en Pâte.
Anmeldt 7. april 2024

Dejlig mad, dejlig vin, nærværende betjening og fine portioner! Stor anbefaling! Kommer meget gerne igen en anden gang!

Dato for besøg: april 2024
Tak, MBskovtrold

Anmeldt 21. marts 2024

Coq en Pate er en hyggelig fransk restaurant. de har et lokale med små borde i gadeniveau og et lokale i kælderen, hvor man ofte kan sidde uforstyrret som et større selskab. Vi sad i kælderen

Dato for besøg: marts 2024
Tak, kristianpaghn
Anmeldt 4. marts 2024

Usædvanlig dejlig mad og vin ❤️ Elskelig betjening ❤️ Skønt og intimt sted ❤️ Kommer meget snart igen ❤️
Meget høj kvalitet ❤️Over alt: Rent og pænt ❤️

Dato for besøg: marts 2024
Tak, anetteb950
Anmeldt 29. februar 2024

Selvom jeg har tilbragt over 60 uger i Italien har jeg aldrig fået så god ravioli, og så på en fransk restaurant! Hovedretterne var også veltilberedte. Dessert og ost lidt mere ordinære. Hyggelig atmosfære

Dato for besøg: februar 2024
Tak, 151henningn
Anmeldt 8. februar 2024 fra mobile enheder

Såvel mad som betjening var i top, ligesom der var fair priser.
Maden var således endog meget velsmagende, ligesom betjeningen gjorde alt for st tilfredsstille vores behov.
Prisen var også rimelig. Vi var tre personer og valgte menuen, vand samt en flaske vin afsluttende med en kop kaffe. Det beløb sig til kr. 1.800 inkl. drikkepenge.

Dato for besøg: februar 2024
Tak, 941j_rgenb

Rejsende, der kiggede på Coq en Pate, kiggede også på

Østerbro, Region Hovedstaden

Har du været i Coq en Pate? Fortæl om dine oplevelser!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rettigheder forbeholdes.

Denne version af vores website er beregnet til personer, som taler i . Hvis du er bosiddende i et andet land eller område, skal du vælge den ønskede version af Tripadvisor for dit land eller område i rullemenuen.