“Altid veltillavet mad”
Anmeldelse af Coq en Pate

Coq en Pate
Prisklasse: 175 kr. - 285 kr.
Kvarter: Østerbros
Beskrivelse: EN LILLE FRANSK BISTROT PÅ ØSTERBRO MED KVALITETSMAD - Coq en pâte er en restaurant på Østerbro i København. Restauranten serverer fransk mad på et højt niveau og ligger kun få minutters gang fra Østre Gasværk Teater, Parken, Fælledparken og andre attraktioner. ENKEL MENU SOM ÆNDRES EFTER SÆSON OG INSPIRATION. Maden altid er af høj kvalitet og lavet på helt friske råvarer. Derudover er retterne sæsonbestemte og altid lavet helt fra bunden. OGSÅ FOR STØRRE ARRANGEMENTER - Udover en dejlig middag med kæresten, vennerne eller familien kan man også afholde større arrangementer på dette spisested. Således har restauranten et stort selskabslokale i kælderen med plads til op til 40 personer. «Comme un Coq en Pâte» er et gammelt fransk udtryk. Bogstaveligt «at være som en hane i en pasta«, skal forkæles, leve uden bekymring og placeres i en tilstand af stor komfort. Sådan får vi gæsterne til at føle, når de kommer til en hyggelig spiseoplevelse på Coq en Pâte.
Anmeldt 29. februar 2024

Selvom jeg har tilbragt over 60 uger i Italien har jeg aldrig fået så god ravioli, og så på en fransk restaurant! Hovedretterne var også veltilberedte. Dessert og ost lidt mere ordinære. Hyggelig atmosfære

Tak, 151henningn

Anmeldt 8. februar 2024 fra mobile enheder

Såvel mad som betjening var i top, ligesom der var fair priser.
Maden var således endog meget velsmagende, ligesom betjeningen gjorde alt for st tilfredsstille vores behov.
Prisen var også rimelig. Vi var tre personer og valgte menuen, vand samt en flaske vin afsluttende med en kop kaffe. Det beløb sig til kr. 1.800 inkl. drikkepenge.

Tak, 941j_rgenb
Anmeldt 4. februar 2024

Virkelig god aften. God stemning. Venlig og afslappet betjening, og mad, der til prisen, virkelig var i den høje ende. Har svært ved at nævne andre steder, hvor man får så meget for pengene, så virkelig en anbefaling værd.

1  Tak, Kristian H
Anmeldt 2. februar 2024

God mad i kedelige omgivelser. Betjeningen var under middel. Højlydt snakken og grinen, unge piger som ikke ved hvordan man opfører sig i en restaurant og som ikke kan tale dansk, men det er jo som det nu engang er. Vi blev ikke tilbudt vin til vores forret og da vi skulle have vores hovedret blev den sat på bordet og så var tjeneren på vej væk, her måtte vi så lige stoppe hende og spørge om vi dog ikke kunne få lidt at drikke til. Tjaa jeg har sgu aldrig prøvet at bestille vin til min mad mens den stod på bordet og blev kold. Til desserten ville vi gerne have en Amaretto (likør) her begyndte tjeneren så at fortælle om hvilke kaffe-typer de havde. Hun anede ikke hvad vi spurgte om. Vil dog for god ordens skyld også lige sige at tjenerne var høflige og venlige.

Tak, Lars H
Anmeldt 15. januar 2024

Hyggelig aften med rigtig god og billig mad og god service. Vi fik tasting menuen med valgfri forret. Kan bestemt anbefales

Dato for besøg: januar 2024
Tak, Esben F

Rejsende, der kiggede på Coq en Pate, kiggede også på

Østerbro, Region Hovedstaden

Har du været i Coq en Pate? Fortæl om dine oplevelser!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rettigheder forbeholdes.

Denne version af vores website er beregnet til personer, som taler i . Hvis du er bosiddende i et andet land eller område, skal du vælge den ønskede version af Tripadvisor for dit land eller område i rullemenuen.