“Fantastisk spisested i København.”
Anmeldelse af Trattoria L’Alba

Trattoria L’Alba
Reservér bord
fre. 7/8
20:00
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: l'Alba Lab Først og fremmest i København. Fastfood i høj kvalitet, at spise eller tage en måde. Frisk hjemmelavet pasta og kilde hver dag - til madlavning derhjemme. Heldags café, kaffe, vin, let måltid hele dagen. Salg af vin og italienske specialiteter.

Fantastisk spisested i København. Dejlig autentisk italiensk mad (fast menu), særdeles veltilberedt, god betjening og rigtig nydelige omgivelser.

1  Tak, JesperF261

Anmeldt 16. februar 2020

2 retters menu med lækre raviolli med krabbekød og efterfølgende til halvdelen af selskabet kalv den anden halvdel boef. Begge dele så mørt så det kunne spises med øjenbrynene og med masser af smag! Menuen desuden med køkkenets overaskelser både som "starter" og som "dessert" lækkert. Hertil flere slags hjemmelavet brød. Vi kommer igen og næste gang til den store menu.

1  Tak, Joergen_M
ebjorndk, General Manager hos Trattoria L’Alba, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. februar 2020

Mange tak for din fine anmeldelse. Vi glæder os til at se dig igen. Kh. Erik Bjørn

Anmeldt 15. februar 2020

Alba er en by i langhe- vinområdet i det Nordlige Italien..Det Bedste af Det bedste..Det er også den by der kendt for den hvide trøffel og tilblivelsen af den drømmeskønne Nutella..På samme måde følte vi os smagsdrømmende til sydlige himmelstrøg da vi smags-rejste fra ret til ret i den flot sammensatte syv retters menu og supplerende vinmenu,,østers..sværdfisk..andehjerte..risotto...due...is..ekstra dessert..Hov stop..Alle råvarerne var så lækkert og personligt tilberedt og tilsmagt sådan så vi følte os henførte til Italiensk topkvalitet også hvad de raffinerede hvide mousserende vines rolle betød i helheden..Hele menuoplevelsen gjorde os solrige indeni.! Betjening var rigtig god - og vinene havde desuden sin helt egen vidende tjener..Venlighed og hurtighed...superkøkken..Omgivelserne meget behagelige og velindrettede.. tusind kroner pr. mand .Bordene står tæt..men smagsoplevelserne er store..!..Italien,- landet formet som støvleknægten sparkede i mål i Holbergsgade...!

1  Tak, janhertz

Kære Jan, mange mange tak. Det er bestemt en af de flotteste anmeldelser vi nogen sinde har fået.
Vi gør os umage hver dag og derfor varmer det når nogen sætter sig ned og skriver sådan en flot og malerisk anmeldelse. Jeg kneb sgu en tåre ;-) Kom snart igen. KH: Erik Bjørn

Anmeldt 11. februar 2020

Jeg var inde og spise på Trattoria l’Alba sammen med min kone i går, og vi fik tre retters menuen og supplerede med dessert. Virkelig lækker antipasti, hvor der var kælet for detaljerne, en rigtig god risotto, og en virkelig saftig bøf med en skøn jordskokkecreme til hovedret. Til dessert fik jeg en af de bedste tiramisuer, jeg har fået i mit liv. Luftig og frisk i smagen. Betjeningen var virkelig i topklasse. Vi havde den sødeste tjener, en ung kvinde fra Luxembourg. Hun trodsede regnen og gik ned til ‘lillebror’ l’Alba Lab for at hente den te, min kone bestilte.

Tak, jesperl827
ebjorndk, General Manager hos Trattoria L’Alba, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2020

Mange tak for din fine anmeldelse. Kom snart igen!!

Anmeldt 3. februar 2020

Jeg var der inde i sidste uge med nogle venner og fik deres 4 retters menu.
Det hele var super lækkert og det var tydeligt at kvaliteten i deres råvarer er i top.
Jeg kan kun varmt anbefale i tager her ind og får en god oplevelse.

Tak, J5241DLchristianb
ebjorndk, Direktør hos Trattoria L’Alba, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. februar 2020

Tak for din fine anmeldelse, håber snart at se dig igen.
KH: Erik Bjørn

Rejsende, der kiggede på Trattoria L’Alba, kiggede også på

Har du været i Trattoria L’Alba? Fortæl om dine oplevelser!