“Sushi var fint, men langsom Severing og dårlige service.”
Anmeldelse af Karma Sushi - Trianglen

Karma Sushi - Trianglen
Få mad leveret
nr. 1.426 af 2.853 Restauranter i København
Prisklasse: 14 US$ - 69 US$
Kvarter: Østerbros
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 8. maj 2022

Spise karma sushi idag med familien i anledning af mors dag, som var ekstremt skuffende.
Nogen af os ankom kl 17, og de resterende kl 17.30, vi får af vide at tjener, at hun tag imod madbestilling når alle er ankommet.
Når det kom til madbestilling, fortæller tjeneren at der kan gå ca 40 mins venter pga take away og at de prioritere efter første ordre. Det vil sige first come first, men vil prøve at prioritere siddende gæster først. Vi har børn til stede, og beder selvfølgelig om at lave maden til børnene først.

Der går 30 min børnene får noget af maden først og den ene som skulle gå tidligt, men ikke Hele deres børne menu.
- Red flag.

Der går yderligere ca 40 min og vi får resten af maden, samt de sidste sushi der var til børne menuen. Hvilket vi har bedt tidligere om at komme først, samtidig de glemmer 3 drikkevare til børnene.
-Red flag

Vi har i alt vente over 1 time på vores mad, spørger ikke om alt er i orden, blir totalt overset. Tjeneren havde endda lovet ca 40 mins vente tid, kunne i det mindste tilbyde os snacks og beklage ordentlig for vente tiden.
Der er 2 tjener, og det ikke super travlt ovenpå udover deres take away bestilling.

Tjeneren kunne havde advaret fra starten af, da nogen af os kom til tiden, at det ville være en god ide at bestille mad på forhånd. Da der kan gå længere vente tid på mad.
Har selv ca 5 års tjener erfaring, og ville havde helt klart gjort mit bord mere bevidst omkring dette.

Hverken drinks eller en lille sjat dessert kunne redde det hele.
Synes det var en forfærdelig oplevelse og ekstremt skuffende.
Kommer ikke tilbage

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Tonton_vu

Anmeldt 16. februar 2022

var en tur på Karma Sushi - Trianglen i går og spise med min kone og fik en meget fin oplevelse af atmosfære samt hygge og ikke mindst den mest perfekte sushimenu alt var i sin skønneste orden og vi havde bestilt bord samt købt en komplet pakke med tilhørende vand mm. da vi fik serveret vores mad kom der kun 1 lille skål Chilli- mayo som vi begge kunne dyppe i og som de fleste ved så rækker dette ikke altid. Det jeg undre mig over er at hvis man komme 2 personer til middag hvor personalet ikke kender noget til om man er gift eller ej ?? så bør man ikke servere kun en skål men bestemt 2 skåle så man ikke skal side og dyppe i den samme skål . ud over dette er jeg dybt forundret over at da jeg bad om en skål til og fik det så kom det på regningen med +15 dkr,- dette er bare ikke ok for alt skal ikke kun dreje sig om penge og de 15 dkr ville jeg meget hellere have betalt som drikkepenge og ikke en ekstra udgift som på ingen måde burde høre til.
hvis i bestiller bord så book et bord lidt væk fra hoved indgangen da ester ca 1 time var vi begge gennem kolde pga træk

eller mine bedste anbefalinger til at prøve en god restaurant for det fortjener de

Dato for besøg: februar 2022
Tak, kimm989
Anmeldt 25. januar 2022

Fordærvet fisk, det som ellers skulle være en dejlig aften med ungerne, ender med en lang nat og dag tæt på et wc.
Vi henvender os pænt til vores tjener og siger at disse stykker lugter af “fisk” igen reaktion, og skade var sket :(
Dagen efter skriver vi pænt til kundeservice, de gider slet ikke at svare på vores henvendelse !
Så det så sidste gang man kommer der !
Dårlig mad og service hænger åbenbart sammen !

Dato for besøg: januar 2022
Tak, Mads Peter P
Anmeldt 2. september 2020 fra mobile enheder

Dårlig mad, forfærdelig service, meget høje priser - sætter ikke mine ben der igen.

Til den pris skal tingene spille og alt hele aftenen sejlede fuldstændigt fra skidt betjening, lange ventetider og slasket mad der var kastet ud af køkkenet.

Hold jer langt langt væk.

Tak, Christian88-DK
Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

Maden smagte rigtig godt. Hyggeligt sted og venlig betjening. Vi holdt fødselsdag og det gjorde de noget helt særligt ud af. Tak for det.

Tak, BetinaB130
Karmasushi, Markedsføring hos Karma Sushi - Trianglen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. september 2020

Hej Betina,
Det er os der takker! Vi er glade for at du havde en dejlig fødselsdagsoplevelse hos os :-)

Mvh Katrine

Rejsende, der kiggede på Karma Sushi - Trianglen, kiggede også på

Har du været i Karma Sushi - Trianglen? Fortæl om dine oplevelser!