“Vegansk, vegansk Som ikke”
Anmeldelse af Souls

Souls
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vegansk, vegansk

Som ikke veganer til brunch med en veganer skulle jeg vænne mig til, at retterne her måske deler navn med de traditionelle, men i sagens natur smager meget anderledes.

Så bare et tip til den utrænede ud i vegansk brunch: Det smager fint, men helt anderledes end det, du kender.

Fine rammer og flink betjening.

Tak, Elsebeth A

Anmeldt 22. december 2019

Maden var visuelt pleasing og meget velsmagende. Jeg er ikke vegetar Og maden bør ikke vurderes som vegetar mad men blot mad. Den bedste pizza jeg længe har fået.

Dato for besøg: december 2019
Tak, MWraber
Anmeldt 14. december 2019

Vi ankom lørdag klokken 12 med vores to voksne børn. Vi følte os ikke velkommen.

Maden tog for lang tid at servere og servicen viste med tydelighed at man var ligeglad med om vi var der eller ej.

Vores to børn fik hver en Beyond-burger som var rigt god. Dertil fik de “lemonade” som bare var danskvand hvor man måske, måske ikke, havde svinget en citron hen over glasset.

Vores brunch deluxe manglede æble/kardemomme kompot og både pandekager og scrambled tofu with trøffel dressing manglede smag. Trøffel var der ikke noget af. Den “friskpressede appelsinjuice” til 44kr var 75% vand og uden smag.

Espressoen var god.

Det er tydeligt at fokus er på det forkerte sted og Souls tid er forbi. Øv.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, jluchau
Anmeldt 10. november 2019 fra mobile enheder

Skøn vegetarisk madoplevelse. Vi fik soulburger og det var godt for sjælen . Skøn stemning, og dejlig opmærksomt personale.
Playlisten får også min thumbs up :-)

Dato for besøg: november 2019
Tak, birbol
Anmeldt 10. november 2019 fra mobile enheder

Virkelig lækkert sted med gode burgere og krydrede pomfritter. Mega hyggelig atmosfære og søde tjenere. Det er vegetarisk, men det smager faktisk af helt normalt kød! Man kan dog også tilvælge en anden bøf uden kødsmagen, hvis man ikke er til det.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, selmabjoerg

Rejsende, der kiggede på Souls, kiggede også på

Har du været i Souls? Fortæl om dine oplevelser!