“Ikke super god mad”

20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Vi købte en Sweetdeal med tre retter. Retterne var alle pænt anrettet men det smagte ikke af noget. Kyllingevingerne var stadig frosne indeni og burgerne var meget tørre. Ingen af os spiste op, selvom vi var sultne. Desserterne var dog gode og betjeningen generelt var god.

Tak, hellen_rgaardn

Anmeldt 15. december 2019

Byens dårligste brunch. Det eneste der fik mig til at spise maden, var den sult, der havde bygget sig op i løbet af de 60-70 minutter vi ventede på serveringen. Forbløffende nok bar intet af maden præg af at være frisklavet. Betjeningen var marginalt bedre end maden.

Dato for besøg: december 2019
Tak, KrisV00
Anmeldt 15. december 2019 fra mobile enheder

Besøgte stedet med familie til brunch med sweetdeal.
Vi ventede over en time på maden, og da den endelig kom, manglede flere af tingene. Gammelt tørt brød, pølser der har været varmet før, kedelig yoghurt med hjemmelavet granola som bestod af alm havregryn overhældt med sirup. Blandt smørpakkerne, gemte der sig en pakke der tidligere havde været åbnet og brugt af. Menuen bestod simpelthen ikke af det der blevet lovet. Dårlig oplevelse og kan bestemt ikke anbefales!!!!

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, Karina S
Anmeldt 24. august 2019 fra mobile enheder

Vi var på tur i Kbh en skøn sensommerdag. Vi fik bord udenfor og kunne nyde mylderet.
Vi bestilte deres frokosttilbud, en burger og øl for 149 kr. God saftig kylling i begge kyllingeburgere og god dressing. Gode fritter. Fin betjening.
Vi husker stedet hvis vi en anden dag skal have en god frokost til fornuftige penge.

Dato for besøg: august 2019
Tak, jesperorebyh
Anmeldt 18. juli 2019 fra mobile enheder

Vi blev meget overraskede over den lækre mad. Især deres brunch er god. Hurtig og høflig betjening. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, eval110

Rejsende, der kiggede på DAIZY'S, kiggede også på

Har du været i DAIZY'S? Fortæl om dine oplevelser!