“Fin oplevelse”

20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var et par afsted. Betjeningen var rigtig god. Vi fik 10 serveringer, som alle var velsmagende på hver sin måde. Kun 1 af serveringerne bestod af kød, som desværre var sejt og alt for gennemstegt (svinenakke). De resterende serveringer var simple (eksempelvis et halvt stegt spidskål med kærnemælks-“sauce” og hakkede saltede mandler). Så det er ikke de mest sindsoprivende serveringer. Det smager godt og prisen er OK.

Desværre var kuvertbrødet MEGET tørt... det var rigtig ærgerligt. Så kære Basso, hvis I får jeres brød fra ekstern leverandør, så ville det være en kæmpe fordel for jer at finde en ny.

Tak, 428kiraa

Anmeldt 24. januar 2020 fra mobile enheder

Fin mad, søde tjenere og pæne omgivelser. Vi fik teatermenu. Entreen var super, forretten let og elegant, hovedretten mør og grøntsagerne sprøde, desserten var præcis som den skulle være. Så fint.

Tak, Jensen51
Anmeldt 11. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant med lækker mad og virkelig god service! Vi kommer klart og spiser på Basso igen.

Tak, marielouisebilleb
Anmeldt 11. januar 2020 fra mobile enheder

Tak til Basso for en super lækker Sunday Tastingmenu (13 serveringer), dejlig vin og god betjening, som vi alle 8 nød godt af den første søndag i 2020.

Tak, 861hellel
Anmeldt 6. januar 2020 fra mobile enheder

10 retters menu med gode vine, cocktails intim stemning. Det perfekte sted hvis du ønsker at kunne sidde over maden i lang tid og få en god helhedsoplevelse.
Personalet er opmærksomme og effektive og er altid tilgængelige og synlige, maden kommer i passende tempo, vinene gode og maden virkelig lækkert - alt sammen til fornuftige priser.
Alt i alt den bedste aften i venners selskab der blev toppet med en god madoplevelse, gode vine og en service der er helt i top.
Det er 4. gang jeg besøger en af Basso restauranterne (Aarhus og København) og hver gang formår de at gøre det til en virkelig god oplevelse! TAK er det og kan klart anbefales.

Tak, GlobetrotterDK2610

Rejsende, der kiggede på Basso København, kiggede også på

Har du været i Basso København? Fortæl om dine oplevelser!