“Fantastisk atmosfære”
Anmeldelse af Trattoria SUD

Trattoria SUD
Prisklasse: 33 kr. - 1.000 kr.
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: SUD er et trattoria med autentisk Italiensk stemning i varm og rustik atmosfære. Vores hold har rødder fra Gaeta, som er en lille by tæt pa Napoli i Syditalien. Du vil opleve det gamle italienske køkken, som er blevet moderniseret af vores to visionære og passionerede kokke, Pachi & Peppo. En aften hos os kan byde pa mange smagsoplevelser. Fra maden til vores italienske vine, der er nøje udvalgt
Anmeldt 4. november 2023 fra mobile enheder

Fantastisk atmosfære hos Trattoria Sud. Andrea er altid en suveræn vært, som får os til at føle os helt specielle.

Deres signatur Antipasti ret er uundværlig.

Dato for besøg: november 2023
Tak, Jens Arne M

Anmeldt 21. oktober 2023

Skænt sted, god atmosfære og virkelig imødekommende personale og ejer. Vi fik 4 retter i anledning af Dining Week. Efter alle gæster havde sat sig blev der klinget på glasset af ejeren og alle retter blev præsenteret med en så dejlig ro, som var man på besøg i hans hjem.

Retterne ankom i et godt tempo, var anrettet i hyggelig tapas stil og på varme tallerkener og vi gik mætte og glade derfra.

Vi kommer igen!

Tak, Karla M
Anmeldt 20. oktober 2023

Oplevede et stykke Syditalien midt i København. Skøn aften med god mad. Dinnerweek var grunden til, at vi besøgte, og det var en god oplevelse!

Tak, Michael N
Anmeldt 20. oktober 2023

Trattoria SUD er det perfekte sted til at opleve en italiensk middag i en autentisk italiensk atmosfære. Vi har været her mere end en gang og kan varmt anbefale stedet.

Tak, Preben L
Anmeldt 20. oktober 2023

Det er rigtig hyggeligt sted med rigtig lækker mad. Jeg var rigtig glad for mig besøg. Tusind. Tak for god service. Georgio var super duper god

Tak, Traveler09657955084

Rejsende, der kiggede på Trattoria SUD, kiggede også på

Har du været i Trattoria SUD? Fortæl om dine oplevelser!