“Forrygende aften”

Reservér bord
ons. 29/9
20:00
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: SUD er et trattoria med autentisk Italiensk stemning i varm og rustik atmosfære. Vores hold har rødder fra Gaeta, som er en lille by tæt pa Napoli i Syditalien. Du vil opleve det gamle italienske køkken, som er blevet moderniseret af vores to visionære og passionerede kokke, Pachi & Peppo. En aften hos os kan byde pa mange smagsoplevelser. Fra maden til vores italienske vine, der er nøje udvalgt
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Fremragende mad, god og personlig betjening, ægte italiensk stemning toppet med et par numre på akustisk guitar. Kan klart anbefales.

Tak, ricol2017

Anmeldt 31. juli 2021

En fuldstændig fantastisk gastronomisk oplevelse. Og så får du oven i hatten en charmerende og super service af medarbejderne. Live musik, gode drinks og klasse mad i en smuk blanding. Kan kun anbefale stedet til alle der ønsker opleve en fortryllende italiensk perle.

Tak, Fredejw
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Kæmpe fornøjelse!!!! Must see i København. Konge service, højt gastronomiske niveau. Ikke sidste gang jeg er her i hvertfald

Tak, Tobias B
Anmeldt 31. juli 2021

Sindssygt sted. Hvis du skal fri - så er det her! A$saps fætter er her + lautaro martinez fra Inter Milan.

Tak, lucasrY1034AP
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg har besøgt dette sted 3 gange før og tog derfor hele familien med for at fejre min graduation. Det var udover al forventning!! Som altid, FANTASTISK mad, venligt, imødekommende personale der yder sublim service! Og bare generelt en super hyggelig stemning, med akustisk sang/musik senere på aften. Vil stærkt anbefale alle at besøge dette sted!! Vi elsker det♥️

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Miewulf

Rejsende, der kiggede på Trattoria SUD, kiggede også på

Har du været i Trattoria SUD? Fortæl om dine oplevelser!