“Høflig og hurtig betjening”
Anmeldelse af Sporvejen

Sporvejen
Køkkener: Amerikansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. januar 2020

Bestilte guacamole burgeren til 79kr. Rigtig godt kød! De har special øl, der var rigtig godt. Indrettet som en sporvogn, Der er lidt trangt, men alligevel ok, hyggeligt.

Tak, karstenm238
960miguelg, Chef  hos Sporvejen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. januar 2020

Kære "karstenm238"

Hvor er det dejligt at høre du havde en god tid sammen med os på Sporvejen. Jeg håber du kommer på besøg igen snart og tusinde tak for de meget fine ord.

De varmeste hilsener,

Anmeldt 20. januar 2020

Lige fra betjeningen overtil stemningen og maden er dette nok for os det bedste sted at spise. Burgerne er helt utroligt lækre og stemningen er bare i top. Indretningen er i et kapitel for sig hvor man er henlagt til en svunden tid med sporvogne - der er billeder af forskellige sporvogne og man sidder i sæder som dengang. Vi elsker dette sted

Dato for besøg: december 2019
Tak, Tina-Magling
960miguelg, Chef  hos Sporvejen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. januar 2020

Kære "Tina-Magling"

Vi elsker dig for din dejlige anbefaling her på tripadvidsor:) Tusinde tak skal du have og vi glæder os til at du kommer forbi Sporvejen en anden god gang.

De venligste hilsener,

Anmeldt 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt lille spisested ved gråbrødre torv. Her kan du kun få burger.
Vi bestilte en med oksekød og en med kylling. Begge var med gucamole. På meny kort står der bager boller men det er det ikke. Ganske alm kedelige burgerboller. Det er også det eneste der trækker ned. Billigt mad derudover sød og imødekommende personale.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 800piah
960miguelg, Chef  hos Sporvejen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2019

Kære "800piah"

Tak for din anmeldelse. Til info er vores boller smørbagte brioche boller tilsat sesam og ja de kommer fra en bager:) God efterårsferie herfra og tak fordi du kom forbi vores lille sted.

Venlige hilsener,

Anmeldt 28. september 2019 fra mobile enheder

God betjening, sjove omgivelser (stedet er indrettet som det indvendige af en sporvogn inkl. fungerende stopsnor) og god mad

Dato for besøg: september 2019
Tak, hansmartino2016
960miguelg, Chef  hos Sporvejen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. september 2019

Kære "hansmartino2016"

Tak for din anmeldelse af os og glad for at du fik en god oplevelse med os på Sporvejen:)

De venligste hilsener,

Anmeldt 29. juli 2019 fra mobile enheder

Min søn og jeg har fået burgere til en billig penge - og så i centrum. Gråbrødre giver både byens puls og ro fra det værste turidtrenderi. Betjeningen er hurtig og flink og maden værd at komme efter i forhold til prisen. Jeg fik vegetarbøf i guacemoleburger. Min søn fik bacon - og osteburger og fritter ved siden af.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Yael B
960miguelg, Chef  hos Sporvejen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2019

Kære "Yael B"

Hvor er det dejligt at i kunne lide vores lille sted:) Jeg håber i kommer forbi en anden god gang og vi vil glæde os til det!

Ønsker dig og din søn en god sommer.

Venlige hilsener,

Miguel Sporvejen

Rejsende, der kiggede på Sporvejen, kiggede også på

Har du været i Sporvejen? Fortæl om dine oplevelser!