“Numero uno uden tvivl”

Juno the Bakery
Kvarter: Østerbros
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 26. august 2020

Der er sååå mange gode bagerier i Kbh, men alligevel formår Juno the Bakery at slå dem alle med flere længder. Der er som regel altid kø, så man skal ikke have travlt, men det er det værd. Totalt vanedannende.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, CarlaBruunThomsen

Anmeldt 18. august 2020

Der er altid lang kø, så afsæt i hvert fald 20 min. Det er tit at deres klassiske crossaint er udsolgt, men deres snurrer er også fantastisk.

Tak, 819vivil
Anmeldt 7. april 2020 fra mobile enheder

Jeg havde hørt så meget godt om Juno. Og da jeg sætter pris på godt brød og gode kager, så betaler jeg gerne 35kr for en croissant, hvis den er det værd.
Normalt køber jeg mine croissanter hos Hart, men fordi jeg havde hørt så meget om Juno, så skulle det prøves.
Servicen var helt i top! Jeg købte en plain croissant, en mandel-croissant (som ikke ligner en croissant) og en kardemommesnurre. Man skal virkelig kunne lide kardemomme for at kunne lide snurren. Mandel-croissanten var god, men så heller ikke mere end dét. Croissanten var god, men igen er det muligt at få croissanter til billigere pris og i samme standard/kvalitet flere steder i København, så det er lidt for overvurderet.
Jeg har desværre ikke købt brød fra Juno.

Dato for besøg: marts 2020
1  Tak, 428kiraa
Anmeldt 8. marts 2020 fra mobile enheder

Brødet var sådan set fint, men fik en besk smag af oplevelsen i butikken. Der var kun snurrer og semla tilbage, og mine børn på 5 og 8 havde håbet på en croissant. Så vi spurgte, om vi kunne købe to af de boller, som semlaen er lavet på, men uden creme mv. De stod fremme på en bakke, og jeg tilbød at betale det samme (35 kr!!), som en semla ville have kostet. Alligevel nægtede ejeren. Må næsten antage, at han ikke selv har børn, og har sjældent oplevet en tilsvarende arrogance. Første og sidste gang for os...

Dato for besøg: marts 2020
1  Tak, Ukendt81
Anmeldt 24. oktober 2019 fra mobile enheder

Altid kø, altid højt humør og god service. Altid lækkert brød og kager. Jeg står gerne i kø, i 40 min., i bidende frost, for deres kardemommesnurrer.

Dato for besøg: august 2019
Tak, taniarosani

Rejsende, der kiggede på Juno the Bakery, kiggede også på

Frederiksberg, København

Frederiksberg, København

Har du været i Juno the Bakery? Fortæl om dine oplevelser!