“God middag til fair pris”
Anmeldelse af Le Poêlon D'or

Le Poêlon D'or
nr. 1.717 af 2.804 Restauranter i København
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Le Poêlon D’or går i al sin enkelthed ud på at hygge. Vi har taget de bedste elementer fra fransk madlavning og forsøgt at sammensætte det til en komplet oplevelse. For kun 189,- kroner må du spise alle de canapéer du kan rumme, vores kokke tilbereder derudover også en lækker hovedret til dig.

Havde købt 7 rettes spot deal, og i forhold til prisen var det rigeligt med mad og fin kvalitet. Lækker varieret forret med 5 forskellige smp anretninger - måske stak de lidt ud i alle retninger, men de smagte hver i sær godt.

Fin hovedret med oksemørbrad, ikke meget kød, men der var, smagt godt. Lidt kedeligt tilbehør.

Lækker dessert - chokoladekage med chokolademousse. Smagte godt, og var flot anrettet.

Samlet set fin værdi for pengene uden at være prangende.

Dato for besøg: september 2020
Tak, michaeltF3876WE

Vi havde købt en deal. Da vi fik forretten var der forskel på de to tallerkner, jeg fik en spinatsoufflé der var fin lysegrøn, mens min ledsager fik en brun spinatsoufflé der helt tydeligt var genopvarmet fra dagen før, og som smagt alt andet end frisk. Vi var blandt de første i restauranten denne aften.
Da hovedretten kom, var kalvekødet fordærvet / rådent, man kunne både lugte og smage det.
Vedkommende i køkkenet der lavede maden, har helt sikkert kunne lugte at kødet var dårligt, men har alligevel valgt at servere det for
kunderne.
Jeg vil ikke kalde ham uddannet kok, for det er han helt sikkert ikke.
Der var flere utilfredse kunder i restauranten, det var ikke kun os der havde en dårlig oplevelse.
Jeg er ærgelig over at jeg ikke læste anmeldelser af restauranten, før jeg bestilte.
Kan kun advare andre mod en dårlig oplevelse. SPIS IKKE HER !!!

Dato for besøg: september 2020
Tak, peterjQ6099HC
Anmeldt 2. august 2020

Havde købt en spot deal til en 8-retters menu. Det så meget lækkert og indbydende ud, men levede på ingen måde op til forventningerne. Efter at have fået anvsit et bord , som på forhånd var ebstilt ventede vi 15-30 minutter på at få menu- og drikkevare-kort, og vi fik det kun, fordi vi spurgte efter det. Det havde de glemt. Vi fik bestilt vore mad og fik nu forretten, der bestod af 6 små retter. Det var dog ikke de retter, der stod på menuen. Det blev ikke kommenteret af tjeneren, som til gengæld oplistede vores retter i et tempo, der gjorde præsentationen helt uforståeligt. Enkeltvis smagte retterne fint, men det fremstod som en stor blanding af smage, der på ingen måde passede sammen. Vi ventede herefter mindst 3 kvarter på vores hovedretter!. Tjenerne virkede til at have styrtende travlt og var stort set ikke til at komme i kontakt med, selv om der var 4 tjenere til de forholdsvis få gæster. Ved betaling sagde tjeneren, at vi ikke kunne betale med hverken kreditkort eller mobilepay. De modtog kun kontanter. Samlet var det en skuffende oplevelse. Jeg kan ikke anbefale denne restaurant, selv om de enkelte retter smagte fint, var det en meget rodet og langsommelig oplevelse, som vi alle var skuffede over.

2  Tak, Dorthe L
Anmeldt 14. juni 2020

Købte en deal som i den grad var katten i sækken. Puha.
Udefinerbart mad, ved faktisk ikke hvad det smagte af eller hvad vi spiste, forretterne kolde, kødet var gråt, diverse mose var kønsløse, creme bruleen var noget mærkeligt mos som nabobordet heller ikke ville spise. Vinkortet var mangelfuldt uden franske klassikere... Vinen blev solgt som tør, men den var sød og 20 grader varm. Vi drak den ikke, da den var udrikkelig.
Hvorfor har en fransk restaurant vin fra Australien?
Man kan se at man i anretningen af maden prøvede at få det til at se fransk ud, men det smagte absolut af INGENTING.
Personalet var.... ok.
Vi kommer ikke igen.
Puha.

Dato for besøg: juni 2020
2  Tak, Tuttemor1
Anmeldt 13. juni 2020 fra mobile enheder

Mad nogenlunde ok, men med ærgerlige afvigelser som ikke lignede "husets specialitet", men snarere let løsning.
Creme brulee var fx ikke i orden. Snarere en æbleting med et stykke karamelliseret sukker stillet ned i?!?

Dato for besøg: juni 2020
2  Tak, brianolsen1

Rejsende, der kiggede på Le Poêlon D'or, kiggede også på

Har du været i Le Poêlon D'or? Fortæl om dine oplevelser!