“Skuffende oplevelse”
Anmeldelse af Le Poêlon D'or

Le Poêlon D'or
nr. 1.694 af 2.806 Restauranter i København
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Le Poêlon D’or går i al sin enkelthed ud på at hygge. Vi har taget de bedste elementer fra fransk madlavning og forsøgt at sammensætte det til en komplet oplevelse. For kun 189,- kroner må du spise alle de canapéer du kan rumme, vores kokke tilbereder derudover også en lækker hovedret til dig.
Anmeldt 2. august 2020

Havde købt en spot deal til en 8-retters menu. Det så meget lækkert og indbydende ud, men levede på ingen måde op til forventningerne. Efter at have fået anvsit et bord , som på forhånd var ebstilt ventede vi 15-30 minutter på at få menu- og drikkevare-kort, og vi fik det kun, fordi vi spurgte efter det. Det havde de glemt. Vi fik bestilt vore mad og fik nu forretten, der bestod af 6 små retter. Det var dog ikke de retter, der stod på menuen. Det blev ikke kommenteret af tjeneren, som til gengæld oplistede vores retter i et tempo, der gjorde præsentationen helt uforståeligt. Enkeltvis smagte retterne fint, men det fremstod som en stor blanding af smage, der på ingen måde passede sammen. Vi ventede herefter mindst 3 kvarter på vores hovedretter!. Tjenerne virkede til at have styrtende travlt og var stort set ikke til at komme i kontakt med, selv om der var 4 tjenere til de forholdsvis få gæster. Ved betaling sagde tjeneren, at vi ikke kunne betale med hverken kreditkort eller mobilepay. De modtog kun kontanter. Samlet var det en skuffende oplevelse. Jeg kan ikke anbefale denne restaurant, selv om de enkelte retter smagte fint, var det en meget rodet og langsommelig oplevelse, som vi alle var skuffede over.

2  Tak, Dorthe L

Anmeldt 14. juni 2020

Købte en deal som i den grad var katten i sækken. Puha.
Udefinerbart mad, ved faktisk ikke hvad det smagte af eller hvad vi spiste, forretterne kolde, kødet var gråt, diverse mose var kønsløse, creme bruleen var noget mærkeligt mos som nabobordet heller ikke ville spise. Vinkortet var mangelfuldt uden franske klassikere... Vinen blev solgt som tør, men den var sød og 20 grader varm. Vi drak den ikke, da den var udrikkelig.
Hvorfor har en fransk restaurant vin fra Australien?
Man kan se at man i anretningen af maden prøvede at få det til at se fransk ud, men det smagte absolut af INGENTING.
Personalet var.... ok.
Vi kommer ikke igen.
Puha.

Dato for besøg: juni 2020
2  Tak, Tuttemor1
Anmeldt 13. juni 2020 fra mobile enheder

Mad nogenlunde ok, men med ærgerlige afvigelser som ikke lignede "husets specialitet", men snarere let løsning.
Creme brulee var fx ikke i orden. Snarere en æbleting med et stykke karamelliseret sukker stillet ned i?!?

Dato for besøg: juni 2020
2  Tak, brianolsen1
Anmeldt 6. marts 2020

Det tog omkring 40 minutter før vi fik så meget som et glas vand serveret. Der er ekstrem mørkt man kan ikke se hvad man får serveret. Alt mad er brunt med brunt på. Aner ikke hvad vi fik serveret, maden bliver ikke præsenteret. Samme sovs og kartoffelanretning til både kalv, kylling og lam. Intet brød, canapeer hvor? Ingen tilbud om kaffe. Ikke til at genkende fra billeder på Deal. Personalet nærmest ligeglade!
Ganske enkelt elendigt, jeg fortryder i dem grad.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, dortheb259
Anmeldt 29. februar 2020

Prøvede en 8 retters menu købt på deal. Når jeg køber deals, så køber jeg det udfra de info, jeg får omkring menuen. Og køber dem, hvor der er noget jeg kan li' og/eller har lyst til at spise.
Men her får man en tallerken med små forretter på, som ikke stemte overens med det oplyste på dealen. Forretstallerkenen er flot pyntet, men under pynten finder man nogle lidt udefinerbare ting. Det er ikke alt, man kan smage hvad er, men heldigvis smagte det hele okay. Dog var risottoen fuldstændig kogt til mos.
Hovedret (oksemørbrad) var en lille størrelse og uden den store smagsoplevelse.
Og desserten var en flad chokolignende lun kage med 2 klatter is til, som skulle spises med kniv og gaffel??
Personalet er ualmindelig uinteresseret i kunderne. De er engelsktalende, men alligevel ikke helt nemme at kommunikere med. Der gik utrolig lang tid mellem serveringerne, så helt mætte nåede vi ikke at blive denne aften.
Vi blev ikke spurgt om yderligere drikkevarer end dem vi bestilte, da vi bestilte maden.Hende, som kom og satte maden på bordet, forstod ikke, at vi ville have yderligere drikke varer. Og det var noget nær umuligt at få prajet en anden tjener, så vi opgav og var glad for den kande vand, vi også havde bestilt.
Mens vi sad der, oplevede vi at nogle gæster simpelthen gik, fordi de ikke blev betjent.
Og så er der lettere beskidt overalt. Der hænger spindelvæv rigtig mange steder.

Dato for besøg: februar 2020
3  Tak, Dorte R

Rejsende, der kiggede på Le Poêlon D'or, kiggede også på

Har du været i Le Poêlon D'or? Fortæl om dine oplevelser!