“Dejlig oplevelse”

nr. 2.038 af 2.843 Restauranter i København
Kvarter: Christianshavn
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Venlig høflig betjening selv om caféen egentligt ikke var åbnet endnu. Rigtig dejlig morgenmad i solen på terrassen. Super fin anrettet tallerken og gode madvarer
Vi kommer gerne igen

Dato for besøg: juli 2021
Tak, anko2017

Anmeldt 28. maj 2021

Tart flambe er tilbage på menuen hele fredagen.
Hyggeligt med flere borde udenfor og lidt ommøblering inde.
Dejlig frokost i dag.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 466birtheb
Anmeldt 11. oktober 2020

Utjekket struktur af udvalg og retningslinjer i denne dyre café. Værre var betjeningen, dog: jeg er sjældent oplevet så ubehagelig og arrogant en tjener som på denne café, og jeg gik derfra oprigtigt ked af det over at blive talt til og behandlet dårligt.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 768annikas
Anmeldt 30. september 2020

Hvis du savner dårlig service og behov for at betale ekstra for mælk i din kaffe, så tag du bare der hen. Så længe du bestiller med det samme, ellers bliver du smidt væk

Dato for besøg: september 2020
Tak, 895dennist
Anmeldt 26. august 2020

Altid omsorgsfuld betjening, og værtinden Grace tager imod, som var man en savnet person, der endelig er vendt hjem. Mad og drikke er førstklasse.
Cafeen er blevet min stamcafe - og også et sted, hvor jeg mødes med mine venner.
Anbefales på det varmeste.

Tak, 601henriettel

Rejsende, der kiggede på Krôyers, kiggede også på

Har du været i Krôyers? Fortæl om dine oplevelser!