“Lækre tacos og burritos ”
Anmeldelse af Pastor Tacos

Pastor Tacos
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Nice sted, som helt sikkert er besøget værd hvis man har lyst til mexicansk. God mad til gode priser, fed indretning og stemning.

1  Tak, agatakarbowska

Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Super gode tacos, de bedste og mest autentiske,jeg har fået i København.
Deres agua fresca, er virkelig lækre.
Hurtig betjening og lækkert anrettet
En fornøjelse at spise der.

Tak, hagbardm
Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

Når man sætter foden indenfor på Pastor Tacos så har man snust sig frem til det helt rigtige lille lækre mexicanske spisested Virkelig lækker autentisk mad til gode priser, rigtig gode størrelser og smag, samt fabelagtig indretning - en væltepeter med djævle og kat og er lyserødt toilet - Så bliver det næsten ikke bedre. Helt klart turen til Amager værd! Rigtig venligt personale. Kommer helt sikkert tilbage næste gang vi er i KBH.

Tak, Lossenmedhat
Anmeldt 27. juni 2020

God service og lækker mad! Super dejligt og hyggeligt - ægte mexicansk og skønt med lidt forskellige retter

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Elva Mist J
Anmeldt 21. februar 2020 fra mobile enheder

Rigtig mexicansk mad. Jeg har boet i USA i mange år og det smager af de tacos mine mexicanske venner lavede. De er lidt stærke men det er nok sådan det burde være :)

1  Tak, pjwartenberg

Rejsende, der kiggede på Pastor Tacos, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Pastor Tacos? Fortæl om dine oplevelser!