“Bedste sushi vi har fået udenfor Japan”
Anmeldelse af Kanagawa Sushi

Kanagawa Sushi
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 22. august 2020

Sushi er altid rigtig god her og så har de bare nogle vildt lækre og særlige side order og sticks.
Servicen er svingende, oftest helt fin i forhold til hvad man kan forvente
Bordene er lidt små, men det er måske også fordi vi bestiller meget :o)

Tak, Frederiksbergenseren

Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Lækker sushi til prisen!!
Rigtig lækker sushi til prisen, bliver serveret frisk ud fra ens bestilling og der er masser forskelligt at vælge imellem.
Vi vil gerne besøge stedet igen!

Eneste obs bed om ikke at få ristede løg på - enkelte sushi kom på ristede løg og dem må de altså gerne få for sig selv

Tak, christinalU1753ZB
Anmeldt 18. juli 2020

Vi er før blevet skuffet over en sushi deal, men vi vovede at prøve igen.
Vi bestilte de 40 gourmet sushi dagen før som vi skulle til kl 15:00 en fredag eftermiddag. Det var næsten er umuligt at finde en parkeringsplads på vesterbro, men det lykkedes. Checket afhentning klar og ingen problemer. Stedet virkede pænt, rent og velorganiseret, så det lovede godt, også efter at have set ned i posen med de to bakker sushi.
Vi kørte hjem og satte det på køl til senere, med den risiko som det indebærer.
Da vi spiste var alt som vi forventer, rigtig godt friskt og velsmagende. Gode varianter af sushi som vi ikke har fået før, super. Eneste anke fra min kone var at der måske var lidt for meget ris, men det var også det eneste vi kunne udsætte.
Vi gave 259,- for denne deal, og absolut pengene værd.

1  Tak, hbothmann
Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

Der er altid travlt her, men til gengæld får man rigtig god Sushi Har købt til hele familien nogle gange, og vi har nydt det til fulde hver gang. Kan varmt anbefales!

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 22grys
Anmeldt 3. februar 2020

Havde købt deal på luxus tasting menu og havde glædet os. Havde handlet for 399,-
3 slags sushi (24 stk), hvor risen mest mindede om grød med mistænkelig fisk (spiste 6 stk), Dumpling dimser med mærkeligt, stærkt, grønt indhold (spiste 2). Tempurastegte rejer (spiste de 2 der var - de var fine). Tempurastegt affald (identificerede rejer og assorteret fiskefraskær - smagte ok, men var mystisk). Og tangsalat (mærkelig slimet).
Det var tydeligt, at noget af fisken havde en tanke, da begge vores maver var i vildt oprør resten af aftenen. En meget skuffende oplevelser. Køber aldrig sushi dér igen...

2  Tak, Mortil2Sm_rum

Rejsende, der kiggede på Kanagawa Sushi, kiggede også på

Har du været i Kanagawa Sushi? Fortæl om dine oplevelser!