“God udsigt uden akkompagner”
Anmeldelse af Restaurant Silo

Restaurant Silo
Kvarter: Østerbros
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 12. august 2021

Stedet giver et smukt kig mod havn, Hellerup eller city men der mangler energi og lyst til at gøre gæster glade og maden er ikke mere end god. Hvorfor servere et helt hoved salat som anretning til en lille portion kongekrabbe. Det ser ud men er samtidig unødvendigt og støjer når tallerken skal bæres ud - en gennemsnit oplevelse på toppen af Nordhavn - det kan man med få kneb få neget med ud af.

Tak, Jjjubiii

Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

De bedste pladser med skøn udsigt men maden var ikke helt i top. Vi valgte søtunge som smagte fint men vi stødte på lidt for mange ben i fisken. Betjeningen var god og opmærksom.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Line R
Anmeldt 5. august 2021

Besøget på Silo indfriede forventningerne. Maden var fuld af smag og flot serveret. Betjeningen var opmærksom og mad, drinks og vin blev serveret i rigtig rækkefølge og på det rigtige tidspkt. Ingen forretter før drinks var drukket! Sådan skal det være. Der var varmt i restauranten, hvor aircon ikke kunne følge med.

Tak, Dendigitaleforbruger
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde online bestilt bord med udsigt, og fik den mest fantastiske "top of the town" udsigt. Menuen var dejlig, portionerne nok i underkanten. Vi fik super jomfuhummer, secreto iberico med majs og kantareller, lækkert, og en marengs med frugt/is dessert. Betjeningen var super, kompetent og meget behagelig. Tjeneren foreslog en non-alkoholik drink til chaufføren, jeg fik en faux spritz, dejlig. Restauranten ligger lige overfor et parkeringshus, meget praktisk da min ledsager var dårligt gående den dag

Dato for besøg: juli 2021
Tak, mettekir
Anmeldt 11. juli 2021 fra mobile enheder

Først bestilte vi drinks til start.
De nåede aldrig at komme før de havde forsøgt at servere forretterne 3 gange
Efterfølgende kom forretterne som så var de forkerte hummerforretter
Men de smagte udmærket
Hovedretterne med pighvar var lækre. Men de spæde grønsager som vi havde fået at vide fulgte med retten så vi ikke med mindre det var det purerede grønne pestolignende sovs der var nedenunder pighvar. Det spæde var forsvundet. Betjeningen var i bedste fald fawlty Towers men maden var god. Vi havde dog glædet os til den anden hummerforret til 225kr.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, susannev137

Rejsende, der kiggede på Restaurant Silo, kiggede også på

Har du været i Restaurant Silo? Fortæl om dine oplevelser!