“Super konfirmation Fantastisk”

Kvarter: Østerbros
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 22. september 2020 fra mobile enheder

Super konfirmation
Fantastisk location og super service
Tak for lækker mad og gode vine, vi kommer snart igen❤️

Tak, Niels2200

Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Dejlig aften på Silo, med lækker mad og venlig og humoristisk betjening. Vi startede med en Hvad drikker Mølr, som er Silos signaturdrink. Lækker, selv om den ikke ser sådan ud. Lidt småt og godt (inkl lækkert brød) inden hovedretten - Beef Wellington, som vi delte. Den var perfekt tilberedt med en skøn morkelsky. Den søde tjener anbefalede en dejlig spansk rødvin - en anbefaling som gik igen på nabobordene, selv om de fik helt andre hovedretter. Men den smagte dejligt. Den ene af os havde plads til en dessert, og fik en peach melba, som var helt ok. Med espresso, avec og dessertvin var regningen 2.300. Ikke billigt, men fair i forhold til oplevelsen. Udsigten? Den er helt fantastisk, og vi kommer gerne igen. En vellykket aften.

Tak, dortea102
Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Dejlige lokaler med super udsigt. Sød betjening (tjener totalt uvidende om vinkort), men maden var i orden. Blandt andet delte jeg en søtunge med min kone og hurra for en stor delikat fætter, mum. Vinen var for varm, men det fik vi hurtigt rettet. Lyset i restauranten er meget dunkel, dette er sikkert for at byde på bedst mulig udsigt til Københavns nattehimmel. Tak for en dejlig aften!

Tak, HansHenrikL3
Anmeldt 3. september 2020 fra mobile enheder

Besøgte Silo med spansk forretningsforbindelse. Både jeg og min spanske ven følte os godt modtaget af sød og hurtig betjening, som vidste meget om råvarer og tilberedning.

Maden var virkelig lækker. Gode råvarer med en del nytænkning ind over. Rødvinen, en Pinot noir, var lidt for lun efter min mening, men den samlede madoplevelse krydret med den gode udsigt var det en dejlig oplevelse, som jeg gerne gentager.

Tak, henriko350
Anmeldt 29. august 2020 fra mobile enheder

Dårlig mad, som ikke mættede (menu) - ringe betjening (meget langsom) - men flot indretning og udsigt.

Tak, 87henrikr

Rejsende, der kiggede på Restaurant Silo, kiggede også på

Har du været i Restaurant Silo? Fortæl om dine oplevelser!