“Kung Fu”

Tivoli Food Hall
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Meget lækker spicy menu med Bai, forårsruller mv. og en dejlig rabarberlimonade til 120,-. Hurtigt lækkert og varmt.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, CarstenCarnett

Anmeldt 21. november 2019

Fik dejlig mad til en fornuftig pris. Jeg kommer der altid lidt halvtidligt for at kunne få et bord, og som vanligt lykkedes det.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Dennis J
Anmeldt 22. september 2019 fra mobile enheder

Nød et glas samt smørrebrød i Tivoli food Hall. Der er noget for enhver smag, så man behøver absolut ikke gå sulten derfra. Det er utroligt nemt at entrere dette sted både fra gaden og fra haven. Der han under rushhour være lidt crowded indenfor, men når vejret tillader der er der rigtig mange siddepladser udenfor også. Stedet kan absolut anbefales til en hurtig bite, da betjeningen er hurtig og kontant.

Tak, Mogens N
Anmeldt 18. september 2019

For at starte vores afdelingsdag valgte vi at besøge Tivoli Food marked hvor vi fik de lækreste smørrebrød og sublim betjening fra personalet

1  Tak, Poul R
Anmeldt 8. september 2019 fra mobile enheder

Vi havde svært ved at vælge hvad vi skulle spise da der var mange lækkerier at vælge imellem men endte med at spise mad fra coks and cowes .
Vi sad udenfor og nød maden og det dejlige vejr.
Det kan klart anbefales .

Tak, mollyCph

Rejsende, der kiggede på Tivoli Food Hall, kiggede også på

Har du været i Tivoli Food Hall? Fortæl om dine oplevelser!