“Spændende designbutik!”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: <1 time
Anmeldt 6. december 2017

Super spændende butik med interiør og design. Masser af produkter man ikke finder andre steder. Specielt strømfordeleren Connector!

Tak, Martin W
Filtrér

Anmeldt 29. november 2017

Cool blanding af eget design og danske/udenlandske designere. God service og viden om produkter. Endte med at købe en sort Connector stikdåse jeg har haft kig på et stykke tid.

Tak, Freewind07
Anmeldt 29. november 2017 fra mobile enheder

Fantastisk modtagelse i disse flotte lokaler med dansk design og brugskunst.
Ægte dansk hygge her i juletiden

Vi kommer igen!

Tak, Karsten E
Anmeldt 29. november 2017 fra mobile enheder

Fantastisk lækre designs samt god lokation i hjertet af København. Super betjening. Absolut et besøg værd!

Tak, Charlotte A
Anmeldt 29. november 2017 fra mobile enheder

Fantastisk butik med rigtig god betjening.
Mange spændende produkter i flotte rammer. Kan varmt anbefales at kigge forbi.

Tak, Jesper H

Rejsende, der kiggede på Domusnord Copenhagen, kiggede også på

Har du været i Domusnord Copenhagen? Fortæl om dine oplevelser!