“dårlig mad, Danmarks dårligste risalamande”
Anmeldelse af Nyhavns Faergekro

Nyhavns Faergekro
Prisklasse: 11 US$ - 34 US$
Køkkener: Fransk, Dansk, Skandinavisk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Buffet, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 11. december 2022

Alting sejler. Der er ikke styr på betjening, ingen bestik til at tage maden fra, kold mad. Ukogt ris i risalamande. Min frygteliste oplevelse på et restaurant i København. Jeg har ingenting godt at sige om Nyhavns Færgekro.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Plunden

Anmeldt 11. december 2022

Jeg havde hørt fra nogle andre at der var godt travlt til julefrokost, men jeg var ikke klar over at det var rendyrket grådighed
der gjorde man bare tog folk ind man ikke har køkkenet og personalet til at betjene.

Vi var 10 der skulle spise den helt store julefrokost og vi havde vores bordet fra 17.00 til 19.00

17:00 ankommer vi og sætter os til rette
17.50 efter vi gentagende gange har spurgt til hvad der foregår, får vi lov at bestille vores første drikkevarer
18.20 ankommer vores første drikkevarer
18.40 får vi første servering, nu 1time og 40minutter efter vi ankom får vi silden
19.10 begynder nogle fra personalet at rydde hele bordet, og vi spørger til hvad der foregår
damen der rydder bordet siger: "I er færdige.. jeg rydder bare af"
vi forklarer hende vi overhovedet ikke er færdige og vi kun har spist første ret
19.30 på det her tidspunkt har nu siddet på restauranten i 2½ time og har ingen udsigt til hvornår der kommer mere mad
vi vælger at aftale en betaling med restauranten og gå uden at spise.

Aftalen restauranten var villige til at gå var rimelig retfærdig, men vi er jo ikke kommet ud for at spare penge
vi var kommet ud 10 mand for at hygge os og spise sammen, så vi endte på shawarma bar.

Da jeg ved at vores oplevelse ikke står alene har jeg en anbefaling til Nyhavns Færgekro
Jeg synes I skal overveje hvilket slags sted I gerne vil være.
Vil I gerne være et sted der giver 300 mennesker af gangen en dårlig oplevelse, eller 200 mennesker af gangen
en fantastisk oplevelse.
Lige nu vælger I pengene og det første.

Dato for besøg: december 2022
Tak, allanp315
Anmeldt 29. oktober 2022

I sommers spiste vi (3 personer) i den hyggelige gammeldags kælder og var ikke særlig tilfreds med maden. Det skyldtes måske travlhed efter coronaen og mange turister. I aftes forsøgte vi så igen. Fik deres treretters menu og vinmenu til. Såvel rødspætten som entrecote var perfekt. Æblekagen til kaffen sjældent smagt bedre. Betjeningen - en ung pige fra Argentina - var helt i top. Kom hele tiden og spurgte til om vi var tilfreds og hældte vin op når glassene var ved at være tome. Stedet kan varmt anbefales.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, 939flemmingf
Anmeldt 4. august 2022 fra mobile enheder

Vi bestille en laksemad, og en med rødspætte. Rigtig god mad, god kvalitet og hurtig samt høflig betjening!

Dog synes vi at mængden var forbavsende lille i forhold til prisen, så alt i alt rigtig godt, dog skal man ikke være ekstrem sulten når man går derind, for så bliver det dyrt at blive mæt

Dato for besøg: august 2022
Tak, 481rasmusv
Anmeldt 30. april 2022 fra mobile enheder

Kedelig og sej gammel dags oksesteg der skulle smøres godt med sovs og tyttebær før at kødet kunne tykkes. Svært at komme i kontakt med tjener, der ikke gav sig tid til at komme og spørge om maden var i orden. Typisk turist fælde, vi kommer ikke igen.

Dato for besøg: april 2022
Tak, 356nikolajl

Rejsende, der kiggede på Nyhavns Faergekro, kiggede også på

Har du været i Nyhavns Faergekro? Fortæl om dine oplevelser!