“Anderledes afternoon tea.”

nr. 37 af 83 Dessert i København
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. januar 2020

En anderledes afternoon tea beriget med chokoladelækkerier. Alt friskt og lækkert. Venligt og servicemindet personale. Enkelte chokolader blev udskiftet på anmodning. En rigtig god oplevelse, der kan getages. Vi anbefaler gerne Peter Beier, Axeltower.

Tak, hjelmh

Anmeldt 15. oktober 2019

Vi besøgte cafeen i Store Kongensgade mandag d. 14/10-19.

Vi bestilte to Afternoon tea og en Kagemenu.
Kagemenu bestod af et stykke meget tør æblekage (med beskrivelsen "menu" forventer jeg mere end én slags kage).

Afternoon Tea havde mange mangler: man havde kun én slags te, selvom der var mindst fire slags på menukortet (så lad evt være med at kalde det afternoon TEA - omdøb det til afternoon chocolate). Der skulle have været både sandwich og surdejsbolle - men alt blev serveret på surdejsboller. Brownie var man også løbet tør for - så det blev en anden kage.

Tilmed måtte vi vente umindelige tider på serveringen - så drikkevarerne var kolde og kagemenuen var spist, inden afternoon-tea-serveringen kom.

Betjeningen var venlig og vi blev kompenseret for den lange ventetid - men det ændrer ikke på, at vi alt i alt gik derfra med en "øv" fornemmelse.

Kvaliteten af mad og chokoladeprodukter er tip-top, men kagerne kedelige.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 323lines
Anmeldt 1. juni 2019

Uanset om du "kun" vil have en varm chokolade to go, købe chokolade med hjem eller spise tapas eller brunch på stedet, så fåes det ikke bedre.
Både udvalg, produkter og personale er perfekte.
Er mere eller mindre blevet et fast café sted, når turen går til Kbh.
Dejligt, at blive betjent af smilende og roligt personale.
Kan kun afbefales.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Dorte R
Anmeldt 29. marts 2019 fra mobile enheder

Jeg var på tur sammen med min dejlige datter det skal lige siges at hun elsker chokolade og derfor valgte vi at få en chokolade brunch den smagte dejligt og min datter var i himlen

Dato for besøg: marts 2019
Tak, loned41
Anmeldt 2. november 2018 fra mobile enheder

Vi var en flok kollegaer, der var på chokoladesmagning sammen, og vi gik der fra høje på chokolade på den gode måde.

Dato for besøg: november 2018
Tak, JennyRee

Rejsende, der kiggede på Peter Beier Chokolade, kiggede også på

Har du været i Peter Beier Chokolade? Fortæl om dine oplevelser!