“Fantastisk mad, som ikke behøver kød.”
Anmeldelse af Hot Pot Republic

Hot Pot Republic
Prisklasse: 75 kr. - 450 kr.
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 29. december 2022 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad. Vi bestille en Kimchi og en Mala. Malaen var stærk men sagte rigtig godt. Kimchien var fantastisk.
Lækker smage som slet ikke behøver kød. Og det er helt unødvendigt at tilkøbe Wagyu for alt det andet er fantastisk.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Anders J

Anmeldt 27. juni 2022 fra mobile enheder

Skønt sted med en super venlig tjener. Ham
Skal i passe meget godt på. Maden var ok, grønsagerne lidt kedelige, kødet var fint nok og supperne lidt over gennemsnitligt.
Stedet var hyggeligt men det er alt alt for dyrt desværre.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, D369RJben
Anmeldt 23. maj 2022 fra mobile enheder

Virkelig en god autentisk oplevelse. Fantastisk mad og god og venlig betjening. Hot pot menu kan varmt anbefales. Lille hyggeligt intimt sted der serverer gode kvalitets varer. Virkelig lækker mad. Luksus i den overkommelige ende af prisskalaen🥰

Dato for besøg: maj 2022
1  Tak, AranjaS
Anmeldt 9. maj 2022

Interessant og speciel atmosfære, samt søde tjenere :) Man er selv aktiv under middagen, som gør det sjovt og hyggeligt, samtidig er maden rigtig lækker.

Har både prøvet deres morgenmad og aftensmad, og kan varmt anbefale det :)

Dato for besøg: maj 2022
Tak, 901amaliee
Anmeldt 19. januar 2022 fra mobile enheder

Positivt overrasket! Virkelig lækker mad og venlig betjening. Dejligt sted, kan varmt anbefales. Især deres kombucha.

Dato for besøg: januar 2022
Tak, jmk20

Rejsende, der kiggede på Hot Pot Republic, kiggede også på

Har du været i Hot Pot Republic? Fortæl om dine oplevelser!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rettigheder forbeholdes.

Denne version af vores website er beregnet til personer, som taler i . Hvis du er bosiddende i et andet land eller område, skal du vælge den ønskede version af Tripadvisor for dit land eller område i rullemenuen.