“En fantastisk madoplevelse👍🏼”
Anmeldelse af Hot Pot Republic

Hot Pot Republic
Prisklasse: 75 kr. - 450 kr.
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 23. maj 2022 fra mobile enheder

Virkelig en god autentisk oplevelse. Fantastisk mad og god og venlig betjening. Hot pot menu kan varmt anbefales. Lille hyggeligt intimt sted der serverer gode kvalitets varer. Virkelig lækker mad. Luksus i den overkommelige ende af prisskalaen🥰

Dato for besøg: maj 2022
1  Tak, AranjaS

Anmeldt 9. maj 2022

Interessant og speciel atmosfære, samt søde tjenere :) Man er selv aktiv under middagen, som gør det sjovt og hyggeligt, samtidig er maden rigtig lækker.

Har både prøvet deres morgenmad og aftensmad, og kan varmt anbefale det :)

Dato for besøg: maj 2022
Tak, 901amaliee
Anmeldt 19. januar 2022 fra mobile enheder

Positivt overrasket! Virkelig lækker mad og venlig betjening. Dejligt sted, kan varmt anbefales. Især deres kombucha.

Dato for besøg: januar 2022
Tak, jmk20
Anmeldt 5. januar 2022

Lidt absurd oplevelse. Min kæreste og jeg er begge pescetare (vi spiser ikke kød, men fisk) Vi bestilte derfor vegetar udgaven af hotpot, som var lige så dyr som kødudgaven. Til det fik vi en (enkelt) bakke af grønt til deling der var ret lille. Tjeneren fortalte ovenkøbet at der var nogle ekstra ting gemt i den, som der så slet ikke var. I stedet for kød havde vi fået 4 dumplings i alt, hvor af 2 dem stadig var en anelse frosne.. da vi spurgte om vi kunne få noget fisk i stedet, kostede det en del ekstra, så det droppede vi. De 2 supper vi fik, var enormt kedelige smagsoplevelser, og de grøntsager vi kom i blev lige så kedelige. I suppen flød der store tomatskiver rundt, og dårligt hakkede forårsløg. Vi brændte os også, ret slemt endda på suppen, der var kogende varm - det som tjeneren havde anbefalet os at sætte den på. De billeder vi havde set, svarer overhoved ikke til det måltid vi fik serveret, meget skuffende! og alt alt for dyrt.

Dato for besøg: april 2021
1  Tak, KristinaA1207
Anmeldt 2. oktober 2021

Lav din egen mad af forholdsvis billige råvarer, og betal kassen 😂
Fedt koncept hvis man vil tjene penge, men ikke så fedt som gæst…

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Lacamilla22

Rejsende, der kiggede på Hot Pot Republic, kiggede også på

Har du været i Hot Pot Republic? Fortæl om dine oplevelser!