“Gemt perle i lystbådehavnen”
Anmeldelse af Tutten

Tutten
nr. 1.357 af 2.806 Restauranter i København
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Gemt perle i lystbådehavnen i Sydhavnen.

Der er tale om en gemt ‘restaurant’ for de lokale, helt ude i det gamle sydhavn. Det er nemt at komme til med bil og cykel, men ikke desto mindre er det godt gemt. Maden er i rigelige portioner og af rimelig kvalitet. Prisen er lav, hvilket retfærdiggører den ellers kedelige mangel på bord-servering.

Tak, michaelj761

Anmeldt 27. juni 2020

som de fleste ikke kender. Beliggende i gammelt maritimt område tæt på Sydhavnstippen, der er et dejligt naturområde med græssende får og alpakaer.

Tutten har både inden- og udendørs servering. Sidstnævnte på en dejlig terrasse med udsigt til bådene på vandet.

Tutten serverer både frokost men har også til aften dagens ret.

Vi var her til frokost, og havde flere valgmuligheder. Vi valgte “en mors platte” og “en fars platte”, hvilket er 3 stk. uspecificeret smørrebrød + 1 øl og 1 snaps. Fars platte er er med 1 sildemad i stedet for det ene stykke smørrebrød.

Det var fint anrettet, veltillavet og smagte rigtig godt.

Når jeg giver Tutten bedømmelsen “fremragende” skyldes det;

Fin, hurtig og uformel betjening, hvorfor man føler sig velkommen.
Prisniveauet i forhold til kvantitet og kvalitet har jeg sjældent set bedre.

Her kommer vi helt sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Michael K
Anmeldt 2. juli 2019 fra mobile enheder

Tutten er indbegrebet af den maritime Sydhavn og lidt som at besøge en tidslomme - på den gode måde.
Anbefaler Tuttens stjerneskud, der bør nydes i solen på terrassen.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, AndersFG
Anmeldt 10. juni 2019 fra mobile enheder

Efter en 12 km cykeltur i de upåagtede dele af København samledes vi til frokost efter gammeldags recept m sild, spætte,flæskesteg, frikadeller, tarteletter, ost kaffe og kage. Maden var helt tilfredsstillende, stemningen i top på terrassen og øllet var godt og billigt.
Kan anbefales hvis det er stemning og en god og prisbillig frokost, man er ude efter.

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, HenrikBradeJ1
Anmeldt 12. februar 2019 fra mobile enheder

Holder min fødselsdag her, år efter år, også de runde.
Men jeg får også tit en billig hverdagsfrokost her, 3x smørrebrød og 2øl for under en hund.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Helene-Marie S

Rejsende, der kiggede på Tutten, kiggede også på

Har du været i Tutten? Fortæl om dine oplevelser!