“Dejlig sweet deal”

man. 26/10
20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By

Dejlig mad, 4 -retters sammensat, fantastisk god vin efter tjenerens valg, meget hyggeligt sted. Dog var der et par højrøstede nordmænd som kæftede op uden hensyntagen til os andre.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 5.473.892

Vi fandt dette sted via appen Earlybird. Menuen var fastlagt på forhånd til 4 retter. Man sparer 1/3 af prisen via appen, dog skal man betale for drikkevarer og hvad man ellers vil have. Det fungerer superfint.
Maden var helt fantastisk og det var personalet også på trods af påbud om mundbind, stemningen var i top

Dato for besøg: september 2020
Tak, jakobn75
Anmeldt 15. august 2020

Vi fik en 4 retters menu og maden var virkelig veltillavet. Vi sad rigtig godt ved et vinduesbord. Det var rart med et vinkort med rimelige priser. Der var god tid til at nyde maden og vin. Det var en rigtig god oplevelse og jeg kommer helt sikkert igen.

Tak, KarinaLA
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk lækker mad i hyggelige omgivelser ved Helligåndskirken. God atmosfære og super god service. Store portioner, veltillavet med masser af god smag. Venlig og høflig betjenning, man følte sig meget velkommen. Rimelige priser for både mad og vin. Vi kommer bestemt igen.

1  Tak, LoneHalvas
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Perfekt italiensk atmosfære på dette skønne spisested. Som altid virkeligt veltillavet og autentisk mad. Og en super betjening, der gerne anbefaler de skønneste vine. Kan varmt anbefales

Tak, 849susannem

Rejsende, der kiggede på Mercante, kiggede også på

Har du været i Mercante? Fortæl om dine oplevelser!