“Rigtig god betjening ”

20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig restaurant med rigtig god betjening selv om de havde rigtig travlt.
Vi fik 4 retter som alle smagte rigtig dejligt.
Fornuftige vin priser hvor vi drak en ganske udmærket Primitivo.

Tak, 40finng

Anmeldt 14. januar 2020 fra mobile enheder

Dejlige veltilberedte retter i en hyggelig restaurant med søde travle tjenere. Vi havde en pragtfuld aften i hyggelige omgivelser.

Tak, 778jensa
Anmeldt 12. januar 2020

Hyggelig restaurant, venlig og sød betjening. Fantastisk mad og vin. Helt igennem en god oplevelse. Vi kommer gerne igen

1  Tak, 67lenen
Anmeldt 8. januar 2020

På ingen måde anbefalelsesværdigt! Maden er på alle måder smagsløs. Vi fik en 4 rettersmenu. Carpaccioen var på højde med en pakke fra supermarkedet, risottoen havde ingen smag overhovedet. Bøffen var fint stegt, dog blev vi aldrig spurgt hvordan vi ville have vores bøf, og tilbehøret var på højde med grøntsager fra frost. Har fået tiramisu fra Føtex der smagte bedre. Et måltid fra McDonald’s ville være en større smagsoplevelse. Spild af tid og penge.

2  Tak, L6358EDmichellea
Anmeldt 30. december 2019

Vi var to til en spotdeal-middag d.23.12.2019, som ikke alene var yderst delikat, men også serveret i dejlige omgivelser. Betjeningen var fuldendt, og vi kan varmt anbefale dette sted.
Venlig hilsen
Susán Flatau.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Susán F

Rejsende, der kiggede på Mercante, kiggede også på

Har du været i Mercante? Fortæl om dine oplevelser!