Åben i dag: 11.30 - 03.00
Mange gode øl

Altid en fornøjelse at komme forbi Skaal og smage på deres øl. Kan anbefale et smagsbræt med 4... læs mere

frukuk

KrokoMakro
Nordjylland, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring København
Pubcrawl i København
fra 130,09 US$
fra 26,68 US$
fra 34,15 US$
Anmeldt d. 31. maj 2021

Et fantastisk sted, alle regler blev overholdt og maden og deres kæmpe øl udvalg fantastisk.
Absolut ikke sidste gang jeg er der.

Dato for oplevelse: maj 2021
Tak, AllanJ313
Anmeldt d. 29. august 2020

Mega lækker vegetar burgermenu - velsmagende, tilpas mængde og dejlige øl!!
Vi får oven i købet bestilt en forkert øl - men får en anden uden at betale for vores fejl!
Servitricerne er super søde og meget meget servicemindet!
Et besøg som absolut skal gentages !

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, dionnad657
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Ventede 45 min på to øl som var maks dårlige og vores mad var oversaltet.. generelt skuffende besøg.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, I3331RKchristiank
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

God beliggenhed med et meget stort udvalg af øl.
Men betjeningen var top-arrogant. Tjeneren var decideret uhøflig og meget lidt interesseret i vores ankomst - og lige så lidt interesseret i at fortælle os om stedets udvalg og koncept.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, jacobbenand
Anmeldt d. 29. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik et godt aftensmåltid hos SKAAL. Menukortet er overskueligt og med retter der behager de fleste. Også børn.
Udvalget af øl er ganske stort og der er et kæmpe plus at stedet sælger "taster boards". Jeg er ikke så vild med at fadølskortet kun findes på web/app og foretrækker til enhver tid en papirudgave (selvom det er besværligt).

Fair pris og venligt personale. Kommer gerne igen.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, KrokoMakro