Åben i dag: 11.30 - 01.00

Anmeldt d. 29. juni 2020
KrokoMakro
Nordjylland, Danmark
fra mobile enheder
Kæmpe udvalg af øl og hyggeligt sted

SKAAL har over 100 slags øl fra alle lande, så der er helt sikkert noget for enhver smag, hvilket... læs mere

Anmeldt d. 7. september 2019
Sebastian S
København, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring København
Pubcrawl i København
fra 136,34 US$
fra 26,50 US$
fra 33,92 US$
Anmeldt d. 29. august 2020

Mega lækker vegetar burgermenu - velsmagende, tilpas mængde og dejlige øl!!
Vi får oven i købet bestilt en forkert øl - men får en anden uden at betale for vores fejl!
Servitricerne er super søde og meget meget servicemindet!
Et besøg som absolut skal gentages !

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, dionnad657
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Ventede 45 min på to øl som var maks dårlige og vores mad var oversaltet.. generelt skuffende besøg.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, I3331RKchristiank
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

God beliggenhed med et meget stort udvalg af øl.
Men betjeningen var top-arrogant. Tjeneren var decideret uhøflig og meget lidt interesseret i vores ankomst - og lige så lidt interesseret i at fortælle os om stedets udvalg og koncept.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, jacobbenand
Anmeldt d. 29. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik et godt aftensmåltid hos SKAAL. Menukortet er overskueligt og med retter der behager de fleste. Også børn.
Udvalget af øl er ganske stort og der er et kæmpe plus at stedet sælger "taster boards". Jeg er ikke så vild med at fadølskortet kun findes på web/app og foretrækker til enhver tid en papirudgave (selvom det er besværligt).

Fair pris og venligt personale. Kommer gerne igen.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, KrokoMakro
Anmeldt d. 22. januar 2020

En rigtig lækker burger. 48 forskellige øl, så der er helt klart noget for en hver smag, og så er det bare noget helt fantastisk personale, som virkelig har forstand på den øl de sælger, og tager sig den tid de skal til hver kunde, alt imens man kan få lov at smage nogle af de forskellige øl, inden man køber en. Alt i alt en rigtig god oplevelse, og glæder mig allerede til næste gang jeg skal have god øl derfra igen.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, 545jannickp