Åben i dag: 11.30 - 03.00
Enkelt og godt

Vi fik et godt aftensmåltid hos SKAAL. Menukortet er overskueligt og med retter der behager de... læs mere

Anmeldt d. 29. juni 2020
KrokoMakro
Nordjylland, Danmark
fra mobile enheder
Kæmpe udvalg af øl og hyggeligt sted

Anmeldt d. 7. september 2019
Sebastian S
København, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring København
Pubcrawl i København
Madtur i København
334 anmeldelser
fra 140,19 US$
Anmeldt d. 27. december 2019

Deres smørrebrød er helt fantastisk og anrettet på lækkert friskbagt rugbrød med mange kerner. Jeg vil især anbefale lakseriletten.
Stedet er gennemført og fint indrettet, dog var der noget køligt, da vi gik derind dagen efter en lukkedag.
Oveni dette, har de jo alverdens øl - og det er bestemt kompetent vejledning man får.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, hmpDenmark
Anmeldt d. 1. december 2019 fra mobile enheder

Var til julefrokost på Skaal og har aldrig oplevet noget lignende. Der blev serveret det som står på menuen på hjemmesiden, men i så små mængder at det var decideret ynkeligt!
Et halvt æg med et par rejer pr. Mand, en enkelt fiskefilet, et kvart stykke rugbrød med sild, en frikadelle og en skive flæskesteg. Jeg troede simpelthen at det var løgn, men en anden gæst spurgte efter mere kød og fik svaret at det var der ikke mere af....

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, AndersHs
Anmeldt d. 7. september 2019 fra mobile enheder

SKAAL har over 100 slags øl fra alle lande, så der er helt sikkert noget for enhver smag, hvilket er rigtig lækker. Placeringen på Kultorvet er rigtig hyggelig, og når solen er fremme er det hyggeligt at sidde udenfor og nyde en øl. Dog er priserne ret høje. Jeg fik en øl til 69kr for 0,4L.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Sebastian S
Anmeldt d. 26. juni 2019

Meget imponerende meg 48 haner med forskellige øl fra hele verden. Vores ølsmagning blev præsenteret meget levende og entusiastisk af en ung tjener der vidste noget om øllet. Fin dialog med tjeneren, og dejlig øl. Helt sikkert et sted der skal besøges igen.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, hbothmann
Anmeldt d. 3. juni 2019

Jeg deltog d. 1/6 i et arrangement, hvor der var en masse fodboldfans samlet for at se CL-finalen. Der var stuvende fyldt! Priserne i baren var (for København) særdeles gunstige, så det trak naturligvis en masse mennesker til.

Desværre var SKAAL ikke helt gearet til det store rykind... Vi bestilte 4 burgere, som blev serveret præcis 1 time og 40 minutter efter ordren blev afgivet i baren. Jeg ved, at der var travlt, men det er ikke i orden, at man skal vente SÅ længe. Desuden var burgeren lige på grænsen til at være for rå. Jeg havde gerne set den få 1-2 minutter mere på grillen.

Stemningen var god, øllet var fint, men der var for få toiletter til så mange mannesker.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Claus O