Åben i dag: 11.30 - 03.00
Enkelt og godt

Vi fik et godt aftensmåltid hos SKAAL. Menukortet er overskueligt og med retter der behager de... læs mere

Anmeldt d. 29. juni 2020
KrokoMakro
Nordjylland, Danmark
fra mobile enheder
Kæmpe udvalg af øl og hyggeligt sted

Anmeldt d. 7. september 2019
Sebastian S
København, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring København
Pubcrawl i København
Madtur i København
334 anmeldelser
fra 140,19 US$
Anmeldt d. 7. september 2019 fra mobile enheder

SKAAL har over 100 slags øl fra alle lande, så der er helt sikkert noget for enhver smag, hvilket er rigtig lækker. Placeringen på Kultorvet er rigtig hyggelig, og når solen er fremme er det hyggeligt at sidde udenfor og nyde en øl. Dog er priserne ret høje. Jeg fik en øl til 69kr for 0,4L.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Sebastian S
Anmeldt d. 26. juni 2019

Meget imponerende meg 48 haner med forskellige øl fra hele verden. Vores ølsmagning blev præsenteret meget levende og entusiastisk af en ung tjener der vidste noget om øllet. Fin dialog med tjeneren, og dejlig øl. Helt sikkert et sted der skal besøges igen.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, hbothmann
Anmeldt d. 3. juni 2019

Jeg deltog d. 1/6 i et arrangement, hvor der var en masse fodboldfans samlet for at se CL-finalen. Der var stuvende fyldt! Priserne i baren var (for København) særdeles gunstige, så det trak naturligvis en masse mennesker til.

Desværre var SKAAL ikke helt gearet til det store rykind... Vi bestilte 4 burgere, som blev serveret præcis 1 time og 40 minutter efter ordren blev afgivet i baren. Jeg ved, at der var travlt, men det er ikke i orden, at man skal vente SÅ længe. Desuden var burgeren lige på grænsen til at være for rå. Jeg havde gerne set den få 1-2 minutter mere på grillen.

Stemningen var god, øllet var fint, men der var for få toiletter til så mange mannesker.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Claus O
Anmeldt d. 13. april 2019 fra mobile enheder

I overkommelig gåafstand fra Folketeatret ligger Skaal på Kultorvet i den gl. Biograf.
Her er øl i mange haner(48) - næsten for stort udvalg.
Vi havde udset os påsketilbud 4 halve smørebrød, 4 øl og 4 små snaps til en rimelig pris 199 kr pr person
Vi havde bare ikke set, at det kun var til
Kl 17 og tjeneren var heller ikke klar over det. Heldigvis var køkkenet enestående og hjalp tjener og vores smagsløg
virkelig god service
Sildemadden, æg & rejer, avocado og frikadellemadden på godt gedigent rugbrød. Godkendt herfra
Vi kommer igen

Dato for oplevelse: april 2019
1  Tak, HelenH722
Anmeldt d. 13. januar 2019 fra mobile enheder

Skaal er et godt gå-i-byen sted på en lørdag i København. Der egen god stemning på stedet, godt personale, og ikke mindst mange forskellig special øl af vælge imellem, både på han og i flaske. Så absolut et sted at besøge.

Dato for oplevelse: januar 2019
Tak, alexprh81