“Øl "bibliotek"”

SKAAL
nr. 32 af 175 Natteliv i København
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 12. januar 2018

48 forskellige haner af gode special-øl. Smagebræt med 4 valgfri 15cl (90,-) giver god mulighed for at smage sig frem. 4 noget anderledes men udmærkede snitter var vort valg til øllet. Afslutningen var en irisk-coffee - ikke meget "irsk"' nærmest lidt hen af latte.
Så 5* til øl. 4* til udmærket venlig imødekommende betjening. 3* til maden, 2* til lokalet og 1* til kaffen.

Tak, BOSSER2013
Filtrér

Anmeldt 29. december 2017 fra mobile enheder

Vi vat på 4 dages hyggetur til København, og var blevet anbefalet SKAAL.
Meget stort udvalg af specialøl, også juleøl.
Personalet havde godt kendskab og var servicemindede.
Vi købte også en let frokost, tilberedt af friske råvarer.
Velsmagende, så vi kom der igen næste dag!

2  Tak, KnudQ
Anmeldt 27. november 2017

Besøgt stedet en hverdag hvilket muligvis var en fejl. Stedet er ret så stort, så når der er få gæster virker det mildest talt ucharmerende. Det mindede mig om et provinsdiskotek hvor det meste inventar er boltet fast og kan spules ned ved luk.
Men det var jo øl vi var kommet for og det findes der i et enormt udvalg. Så point for det. Personalet var ikke specielt vidende eller engagerede og alle 3 omgange vi købte blev glasset ikke fyldt om. Når man sælger en 40cl øl på en ølbar så skal den godt nok også være fyldt om. Som det fremgår af alle billederne skete dette ikke på noget tidspunkt, og billederne er altså taget umiddelbart efter udskænkning.
Så plads til forbedring på byens nye store ølbar..

1  Tak, Skovgaard4000
Anmeldt 21. oktober 2017

Fantastisk atmosfære i lokalerne. Er hyggeligt sted, der slet ikke syner så stort, som det er.
De har et imponerende ølkort - ikke kun kvantitet, men bestemt i kvalitet.
Der serveres også fine cafe-retter.

Tak, Finn N
Anmeldt 8. oktober 2017

Vist et helt nyt sted. Kom forbi og måtte kigge indenfor.

Et imponerende udvalg af øl på fad og flaske, men personalet virkede alt for afslappet og tilbagelænet. Man er noget overladt til sig selv.

Ikke ligefrem billigt, men god beliggenhed.

Tak, Lars1437

Rejsende, der kiggede på SKAAL, kiggede også på

Har du været i SKAAL? Fortæl om dine oplevelser!