“Fin, men fed mad”

Restaurant Omar
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Vi var vel ca 8 personer, og vi fik 4 serveringer til 160kr pp. Det er jo rørende billigt, så man skal være et skarn for at klage, så det vil jeg lade være med. Det var nogle fine, små (!) dele-retter, og de var lækre; men fælles for dem alle var, at de var meget (!) fede. Virkelig meget. Men rigtigt fint & velmenende sted.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Mer21maid

Anmeldt 9. maj 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sted... meget uprætentiøst. Med vanvittig god mad, og dejlig stemning.
Vi fik 8 retter, som hver især var super lækre, men også spillede godt sammen.
Fin service og et prisniveau som man kan være med på.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Jannik B
Anmeldt 7. maj 2021

Fantastisk besøg, altid god mad og service! Især Michael, som var vores tjener, og bare gjorde vores aften endnu bedre!

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 695cilleb
Anmeldt 19. september 2020 fra mobile enheder

Vi ventede på at få et menukort i 40 minutter, før vi gik op i baren og bestilte to glas vin. Derefter ventede vi i 15 minutter, før vi igen måtte gå op i baren for at bestille mad. Tjeneren var generelt langsom og virkede ligeglad med at have ignoreret et af sine borde i næsten en time - beklagede på intet tidspunkt ventetiden. Det er længe siden, jeg har oplevet så dårlig service. Maden kom til gengæld hurtigt og smagte godt.

Dato for besøg: september 2020
Tak, HjalteG
Anmeldt 5. juli 2020

Først og fremmest vil vi gerne takke for dejlig mad. Vi bestilte den 8 retters menu og den var fremragende til prisen.

MEN. Vi har aldrig oplevet så dårlig service før... Desværre. Jeres restaurant oser af god atmosfære og fair priser, så dette er en skam.
Vi oplevede at tjenerne var alt for påtrængende og vi savnede i den grad ydmyg service og nærværelse.
Da vi ankom og bestilte vand, satte jeres kvindelige tjener sig på hug, plantede albuerne på bordet og lagde hovedet i hænderne og talte til os som om hun vi var hold tennagere, man skulle tro hun var påvirket. (Der har lige været lock down, ingen grund til at smide dig ind over vores bord, udvis lige respekt og ydmyghed tak). Har aldrig oplevet en tjener gøre dette medmindre man sad ved et børnebord. Dissideret dovent og respektløst.
Tjener nummer 2 snakkede så højt og afbrydende at det var forstyrende, da vi bestilte vin råbte han "godt arbejdet folks!" vi er ikke på en bar i Jomfru Ane gade men en restaurant. Efterfølgende bestilte jeg en simpel øl, hvorefter han råbte "YES YES YES YESSSSS" knipsede mig ind i hovedet og kom med den forkerte øl. Hvilken tjener opfører sig sådan?

Tjener 3 kom brasende bag fra og tog vores tallerkener uden at spørge om vi var færdige med at spise. Efter anden ret, spurgte Jeres kvindelige tjener om vi var "doooone med at snacke" helt ind i hovedet på mig, for ellers "vil hun sgu da gerne lige færdiggøre vores rester om bag ved".
Jeg bad hende om endnu en øl hvorefter hun eftertænksomt svare og bider sig i læben "nå, nå, nå det skal jeg da liiige tænke over hahahahah!" Hun forventede åbenlyst at jeg fandt hende morsom fremfor at parerer ordre. Ved hver eneste bestilling faldt der en kæk bemærkning af, vi kom ikke for at blive underholdt af opmærksomhedskrævende, kække tjenere.....
Tjener nummer to vimsede konstant rundt og knipsede i nakken af os, hvilket gav os en stressende oplevelse. Den der youngster nørrebro-kækhed burde i få håndteret. Det er vel hyggeligt på en low key bar. men ikke når man er ude at spise... Det bliver belastende med så opmærksomhedskrævende se-mighør-mig-tjenere der konstant skal komme med barnlige bekærkninger.
Der var intet der gav os følelsen af service, nærmere tjenere på coke, som havde alt for travlt med at få opmærksomhed på den selvfede måde.
De ævlede alt for meget, og havde alt for travlt med at få bekræftelse. Da vi var færdige med at spise og kom ud, stod de og røg og kommenterede hvad vi snakkede om. Service, ydmyghed og stilen at passe sit arbejde vil være klædeligt for et dejligt sted som Jeres. Os gæster spiser meget ude, vi er selv fra Nørrebro og er alle ret unge, men det der var simpelthen kritisk betjening.
Vil blot advare Jer, hvis i en dag får gæster fra staterne eller sågar en madanmelder.
Vi er ikke deltagere i paradise hotel, men blot gæster der ønsker at komme hinanden ved og modtage anstændig formelt service.
Der udover, så er det en skam at i spiller høj HIP HOP under en hyggelig middag. Vi er ikke på Sø pavillonen, men på en dejlig, hyggelig restaurant på Nørrebro. Aftenen endte med (1 time før i lukkede) at Jeres tjenere havde travlt med at stå og skabe sig og danse midt i restauranten, hvilket medførte at de ignorerede at vi bad om regningen. Dette er under al kritisk.

Kærligst, skuffet gæst der ofte spiser ude, som synes i burde give Jeres kække, selvfede tjenere et kursus i ordentligt service hvor gæsterne er i fokus frem for dem selv.

Beklager men man skulle tro Jeres tjenere var på coke. Dog var maden dejlig!

1  Tak, Bennonono1111

Rejsende, der kiggede på Restaurant Omar, kiggede også på

Har du været i Restaurant Omar? Fortæl om dine oplevelser!