“Fin frokost i hyggelige rammer”
Anmeldelse af Aamanns 1921

Aamanns 1921
Reservér bord
tor. 23/9
20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde en Dining weekend frokost med 7 små retter : 3 sild, 1 røget laks , 1 lun grillet kalvespidsbryst og 1 dessert. Alt veltillavet og fint anrettet af et yderst venligt og opmærksomt personale. Lokalet er meget tiltalende og vi fik bord ud til gaden, hvor vi kunne følge trafikken. Intet under, at stedet tiltrækker mange mennesker.

1  Tak, Birte L

Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk oplevelse. Vi følte os så velkommen fra vi kom ind af døren. Vi fik en treretters menu med den klassiske vinmenu til. Begge dele smagte utroligt godt og komplimenterede hinanden så fint. Tjeneren var super venlig og meget opmærksom. Ville gerne give en stjerne mere, så de varmeste anbefalinger herfra. Vi kommer bestemt tilbage!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, clausk74
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Jeg kan varmt anbefale restaurant Aamands 1921, dejlig mad og god service. Vi valgte deres 10 retters menu som var godt sammensat og godt tilberedt. Absolut et besøg værd

Dato for besøg: juni 2021
Tak, larsgravgaardhansen
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted, fin og nærværende betjening. Smørebrødet er fantastisk, alle bør give sig selv den smagsoplevelse:-) Alle som er til smørrebrød skal give sig selv denne oplevelse:-)

Tak, 816meretes
Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Helt igennem en dejlig oplevelse. Vi sad 4 personer udenfor, og fik laks, rødspætte, tatar, og hummer på brød. Vi drak IPA, og fik deres hjemmelavede snaps til, og det hele smagte eminent. Vores tjener fortjener de største roser, jeg kender ikke hans navn, men han havde columbiansk udseende. Han var super tilstede på den gode måde, så 1921 gange tak for en god oplevelse

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 880bob

Rejsende, der kiggede på Aamanns 1921, kiggede også på

Har du været i Aamanns 1921? Fortæl om dine oplevelser!