“Gode burger”

Få mad leveret
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Gode bruger med et godt udvalg og meget mulighed for at kombinere. Vi var der en stille aften men kan godt forestille os at der kan blive larm i lokalet med meget mennesker

Tak, 140christophr

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Ventetiden var alt alt for lang, gik også en evighed om at få noget drikkelse. Maden var en rigtig dårlig oplevelse, i 3 ud af de 4 burgere vi bestilte var bøfferne nærmest rå indeni. Musikken var så høj derinde, man knap nok kunne have en samtale.

Tak, K4045HHthaisp
Anmeldt 12. juli 2021 fra mobile enheder

Familie med store teenagere. Virkelig lækker og velsmagende burgere, crispy chicken, cheese and bacon, fries, curly fries og løgringe. God kraftig aioli. God service. Super venlig betjening. Hyggeligt sted. Et af de steder vi husker til næste besøg i storbyen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Mari-Ann D
Anmeldt 17. oktober 2020 fra mobile enheder

Fantastisk, lækker mad.

Servitricen som stod og tog imod var vist lidt presset, og det gik lidt ud over hendes attitude.
Men stemningen er ellers fed her, og maden smager simpelthen så godt! Man finder ikke mange steder der har en bedre burger.

Servicen er ellers fantastisk og personalet (udover hende der tog imod) er så venlige og hjælpsomme.

Vil til enhver tid anbefale at spise her på denne hyggelige og meget prisvenlige burgerbar.

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, Anhope
FannyB1076, Andet hos Grillen Burgerbar, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2020

Hej Anhope

Tusind tak for din henvendelse og dejlige feedback.
Vi er glade for, at du havde en god oplevelse på vores burgerbar.

Vi håber, snart at se dig igen.

Dbh. Grillen Burgerbar

Anmeldt 16. november 2019

Vi spiser på grillen tit, og aldrig har jeg oplevet noget negativt! Jeg elsker alle burgerne, og restauranterne er fabelagtige! Jeg anbefaler tit Grillen og skal spise der igen i aften

Dato for besøg: november 2019
Tak, Sif F
FannyB1076, Gæsteansvarlig hos Grillen Burgerbar, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. december 2019

Kære Sif
Tusind tak for den flotte anmeldelse! Vi sætter stor pris på, at du anbefaler os til andre, og vi håber at se dig snart igen!

Rejsende, der kiggede på Grillen Burgerbar, kiggede også på

Har du været i Grillen Burgerbar? Fortæl om dine oplevelser!