“Service”
Anmeldelse af Halmtorvet 9

Halmtorvet 9
nr. 2.292 af 2.815 Restauranter i København
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: Vores 400m2 store hus har tidligere været rejsestald for heste, dengang Kødbyen faktisk var en kødby. De tilrejsende kunne opstalde deres heste og gøre deres handler med kødgrossisterne i Kødbyen. Senere blev stalden bygget om til et autoværksted, og i de sidste mange år har bygningen været rammen om den legendariske PH Café. Hvis væggene kunne tale, ville de berette om mange gyldne, hyggelige og vigtige øjeblikke igennem årene. Halmtorvet 9 har bevaret den gamle sjæl og har ambition om at fortsætte med at fodre væggene med latter, samtaler og store øjeblikke.
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg var på Halmtorvet 9 og fik revet hul i min frakke, grundet en skarp kant på en stol. Da jeg nævnte det for bartenderen, var han nærmest nedladende omkring dette. Jeg har skrevet flere gange via mail og har vedhæftet billeder. Først da jeg skrev på Facebook 2 gange kom der svar.
Håndteringen af denne sag, har ikke været professionel. Dette at skulle skrive flere gange og så var svaret, at deres stol havde de ikke haft problemer med i 3 år, man må forvente med en del kunder slides stolene.
Jeg har aldrig forventet en ny frakke, men det ville have været på plads med en reparation. Denne ville koste Max 100kr.

Tak, 159doriss

Anmeldt 27. september 2019

Min datter og hendes kæreste ville holde deres 30-fødselsdag på Halmtorvet 9. De betalte 20.000 kr og havde aftalt at alt skulle være parat med bordopdækning mm , når gæsterne kom kl 18. Da de selv ankom en halv time før , var lokalet ikke gjort rent, lokalet var tomt uden borde og et par forvirrede unge drenge så helt paniske ud. Der var ikke styr på noget som helst. Den lovede tapas bestod af 3 små fade , der stod ude på køkkenbordet i sommervarmen. Alt var kaos og de stakkels værter og de første gæster måtte feje, hente borde , få fat i mere mad ......det var ikke lige sådan de unge mennsker havde forestillet sig deres fest. At festen alligevel endte med at blive hyggelig , var kun fordi deltagerne var søde folk og vejret var dejligt.
Så indgå aldrig aftaler med dette sted......der er ikke styr på tingene.
Vh En chokkeret gæst

Dato for besøg: august 2019
Tak, Susanne P
Anmeldt 15. juli 2019

Jeg ringede for at høre om der var mulighed for en stol til min mor til en koncert indenfor på cafeen. Jeg blev mødt af en venlig person som var positiv og hjælpsom. Stor tak til personalet at der stod det fineste bord til min mor og jeg. Sådan en modtagelse har jeg ikke prøvet andre steder. Iøvrigt synes jeg der er blevet så hyggeligt i gårdhaven og de har gode Aperol

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Mette C
Anmeldt 22. april 2019 fra mobile enheder

Hvis ikke man kan lave kaffe, skal der ikke være kaffe latte etc. på kortet.. Vi fik en stor kaffe med mælk til 45kr. som er den dårligste kaffe vi nogensinde har smagt.. øv øv
Stedet er ellers hyggeligt og vi ville ønske vi havde bestilt en øl eller lignende i stedet.

Dato for besøg: april 2019
Tak, saraHVBL
Anmeldt 21. april 2019 fra mobile enheder

Fantastisk gårdhave hvor man kan sidde og nyde både god musik, drinks og snacks. Desuden venligt personale med hurtig betjening

Dato for besøg: april 2019
Tak, carinadue

Rejsende, der kiggede på Halmtorvet 9, kiggede også på

Har du været i Halmtorvet 9? Fortæl om dine oplevelser!