DFDS har ødlagt minicruise.

Som altid glæder man sig til et minicruise,med en hyggelig dag i Oslo. indtil at man finder ud af... læs mere

Anmeldt d. 8. juli 2020
Tommy A
Trist sejlads

Da vores teenage børn ikke før havde været på længere rejse med skib, ville vi prøve... læs mere

Anmeldt d. 7. juli 2020
MichaelS11579
Bergen, Norge

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
København Card
515 anmeldelser
fra 16,16 $
fra 796,17 $
Anmeldt d. 27. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var 2 personer som lidt impulsivt fik plads på Restaurant Sjö. Aldrig er vi blevet så overrasket over den kvalitet, kreativitet og service vi fik. Maden var fantastisk!!!!! Vin menuen dertil, ligeså. Servicen var i høj og de vidste hvad de talte om. Vi vil ikke blive overrasket hvis de indenfor den nærmeste tid får tildelt en Stjerne.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, mvbl73
Anmeldt d. 10. januar 2020 fra mobile enheder

Vi spiste 4 retter fantastisk lækker mad med frit valg blandt kortets 15 retter. Flot servering, dejligt tilberedt og serveret af kyndige og servicemindede tjenere. Kan bestemt anbefales til en romantisk middag for 2!

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, Einar B
Anmeldt d. 4. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var 2 vennepar afsted på ‘Nytårscruise’. Det var en rigtig dejlig tur, hvor vi følte os forkælet og rigtig godt serviceret. Der var virkelig gjort en stor indsats for at give os en festlig oplevelse i enhver henseende. Der var også sat rigeligt med mandskab på, og alle var supervenlige og hjælpsomme. Så selvom vi fik forkert besked om Munch-museets åbningstider ( faktisk de samme som der stod på Google, så mon Munch- museet har meldt ordentligt ud? ) så var vi fuldt ud tilfredse med det hele. Maden nytårsaften var også dejlig, gode vine til- der blev ikke sparet på noget. TAK - for en skøn tur. Den kan i høj grad anbefales

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, EllenG557
Anmeldt d. 15. november 2019 fra mobile enheder

Vi var 4 personer afsted. Hjemme fra, havde vi bestemt os for at spise en 4-retters på skibets gourmetrestaurant. Vi blev taget godt i mod, betjeningen var i særklasse. Efter at have snakket med tjeneren (Jeppe) bestemte vi os til at tage “Rejsen” dvs. en 7-retters med vin. Det fortrød vi på ingen måder, det var den bedste restaurantoplevelse, jeg nogensinde har haft. Kan varmt anbefale Sjø. Håber de får den Michelin-stjerne, som de kæmper for, det har de fortjent!

Vinbaren ombord er også et besøg værd!
Vi havde bestilt en vinsmagning hjemme fra. Vi havde bare været så optimistiske, at lægge vinsmagningen samme dag som besøget på Sjø. Det skal lige siges at der ikke bliver sparret på vinen, når man er på Sjø. Vi gik ned i vinbaren, til Mikkel, dagen efter og spurgte om vi kunne tage vinsmagningen, selvom vi havde bestilt den til dagen efter. Det var intet problem og vi satte os og fik nogle rigtig gode glas vin. Igen verdensklasse betjening, vinbaren er et absolut must, hvis man skal med Oslo færgen!

Vi vender tilbage det er 100% sikkert!

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, patrickwiben
Anmeldt d. 6. november 2019

Super NICE, og virkelig value for pengene. Vi fik en super sejlads, og Colombus Bar blev udforsket til ende, da deres drinks bare er gode. Oslo er endvidere en dejlig by, hvor især Operahuset er et besøg værd.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Abdullah E